Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#11917Nekvalitní maso s Polska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2016, před 8 lety

Martina Reiserová

Znění stížnosti

Nejsem spokojená s vepřovým masem.Lidl jako takový mám oblíbený.Pri zakoupení vepřové krkovice maso neslo grilovat - podrážka.Nyni jsem zakoupila veprovou kýtu na cinu.Opet podrážka vařím už dvě hodiny a nevím jestli ji vůbec uvarím.Drive jsem s masem byla spokojená.Dekuji a krásný den.


Požadované řešení

Bylo by namístě vyměnit dodavatele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 14:53, před 8 lety

Nemá-li věc (potravina) vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, může spotřebitelka zboží reklamovat. Potraviny je vhodné reklamovat bezodkladně po zjištění vady a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Má-li spotřebitelka podezření, že prodávaný živočišný výrobek je zdravotně závadný, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2016 14:51, před 8 lety

Dobrý den, paní Reiserová,
Vaše zkušenost nás mrzí. Za Váš podnět ohledně vepřového masa děkujeme a předáme k prošetření a případné nápravě zodpovědnému oddělení. Naše společnost si totiž zakládá na čerstvosti a kvalitě prodávaných potravin.
Věříme, že i přesto zůstanete naší zákaznicí a najdete si k nám zase cestu.
Přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2016 11:07, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2016 00:11, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.