Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jak už se stává pravidlem, tak v hypermarketu Albert v Brně na Tkalcovské 1 dochází k neustálým čekáním u pokladen. Obzvláště v době 11:30-13:30 h, kdy ze 14 pokladen jsou obsluhovány pouze 3 a fronty se tvoří čím dál delší.
Dalším problémem jsou silně znečištěné nákupní košíky. Jednak při vstupu do hypermarketu většinou nejsou k dispozici, musíme si pro ně jít k pokladnám a vybrat si co nejméně znečištěný košík je nadlidský úkon (zvlášť v současné době, kdy je v Brně vyhlášena epidemie žloutenky, tento stav situaci moc nepřispívá).
Prosím o postoupení této stížnosti na management společnosti a snad se dočkáme lepších služeb.
Děkuji.
Zabezpečit v době poledne alespoň polovinu pokladen, tj. 7 ze 14, aby se nečekalo víc jak 15 minut.
Nechat vyčistit nákupní košíky.
|
Tweet |
Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Není-li spotřebitelka spokojená s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.
Má-li spotřebitelka podezření, že společnost porušila minimální hygienické požadavky, které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), může podat podnět krajské hygienické stanici, která může podnikateli uložit pokutu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.