Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11921Dlouhá čekací doba u pokladen a špinavé nákupní košíky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2016, před 8 lety

Lea Šimáčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

jak už se stává pravidlem, tak v hypermarketu Albert v Brně na Tkalcovské 1 dochází k neustálým čekáním u pokladen. Obzvláště v době 11:30-13:30 h, kdy ze 14 pokladen jsou obsluhovány pouze 3 a fronty se tvoří čím dál delší.
Dalším problémem jsou silně znečištěné nákupní košíky. Jednak při vstupu do hypermarketu většinou nejsou k dispozici, musíme si pro ně jít k pokladnám a vybrat si co nejméně znečištěný košík je nadlidský úkon (zvlášť v současné době, kdy je v Brně vyhlášena epidemie žloutenky, tento stav situaci moc nepřispívá).

Prosím o postoupení této stížnosti na management společnosti a snad se dočkáme lepších služeb.

Děkuji.


Požadované řešení

Zabezpečit v době poledne alespoň polovinu pokladen, tj. 7 ze 14, aby se nečekalo víc jak 15 minut.

Nechat vyčistit nákupní košíky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 17:34, před 8 lety

Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Není-li spotřebitelka spokojená s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.

Má-li spotřebitelka podezření, že společnost porušila minimální hygienické požadavky, které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), může podat podnět krajské hygienické stanici, která může podnikateli uložit pokutu.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.