Společnost


SILEX spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11922Neuznaná reklamace č161500061,č.161500062,č.161500063, č.16100064 ze dne 20.7.2016

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.08.2016, před 8 lety

Eva Chytilová

Znění stížnosti

Dne 28.6.2016 jsem zakoupila v prodejně Scanquilt (OC Nový Smíchov, Plzeňská 8, Praha 5) dva ručníky a dvě osušky Bamboo Plus. Po prvním vyprání zanechal materiál ručníků žmolky na ostatním prádle. Při utření rukou do ručníku zůstávají žmolky na rukou. Zboží jsem reklamovala na prodejně. Reklamace byla zamítnuta písemně - dopis společnosti Silex, odd. reklamace dne 8.8.2016.
Vysvětlení:
Vaši reklamaci jsme důkladně prověřili a bylo zjištěno, že výrobek nevykazuje žádnou výrobní ani materiálovou vadu. Kvalita ručníků odpovídá běžným parametrům obvyklým pro tento druh výrobku.
Ručníky Bamboo Plus jsou vyrobeny ze směsové příze z bavlněných a bambusových vláken, kde pro zachování vyšší savosti je vlákno méně zákrutováno a proto dochází k částečnému uvolňování vlasu, které po několika vypráních v plné náloži pračky a delším máchání vymizí.
Z výše uvedených důvodů Vám bohužel nemůžeme reklamaci uznat za oprávněnou a výrobky vracíme zpět na prodejnu OC Nový Smíchov.


Produkt

čísla výrobku: 30677,30675,29383,29379


Požadované řešení

Požadované řešení: vrácení peněz
V odpovědi na reklamaci by mělo být uvedeno, jak byla prověřena (kromě toho, že pečlivě) - konkrétní způsob např vyprali jsme a již nežmolkuje, utřeli jsme si ruce a měli jsme je čisté.
Doporučení ohledně praní výrobku uvedené na ručníku/osušce jsem dodržela. Dodatečné rady v odpovědi na reklamaci nejsou akceptovány např opakovaně prát v plné náloži pračky (nelze, protože zanechává vlas a žmolky na ostatním prádle a obtížně se odstraňuje), delší máchání. O částečném uvolňování vlasu, ano o nutnosti několikát prát, než začnu výrobek používat jsem nebyl informována při nákupu. Z dostupných informací se nejedná o obvyklou vlastnost bambusových ručníků a tato vlastnost ani není inzerována výrobcem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 17:44, před 8 lety

Je-li výrobek reklamován v prvních 6 měsících od převzetí, má se za to, že vytýkaná vada byla na výrobku již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelkou a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Pokud tak prodávající neučiní, může spotřebitelka žádat odstoupení od smlouvy, neboť její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas (ve 30 denní lhůtě).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 11:16, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.