Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Chmelova 1173, 278 01 Kralupy nad Vltavou
Tento obchod máme nejblíže, takže tam bohužel stále občas chodíme nakupovat. Už snad tisíckrát jsem si říkal, že tam nikdy více nevlezu, ale ne vždy jer čas jet autem do Lidlu. Kvalita ovoce a zeleniny je katastrofální. Běžně zde nalézám shnilé nebo plesnivé potraviny. Včera jsem při vykládání na pokladní pás zjistil, že jedna z okurek je shnilá a dříve jsem si toho nevšiml. Neváhal jsem prodavačku upozornit rázně (ale slušně) před ostatními zákazníky co zde prodávají. Dočkal jsem se odpovědi ve smyslu, že ona za to nemůže tak roč to říkám jí. Na to povídám, že ona je ten první zaměstnanec tohoto podniku, kterého potkávám, tak komu jinému bych to měl říci? Poprosil jsem aby to řekla nadřízeným a dostal jsem odpověď, že to stejně nepomůže...
Tohle by rozhodně chtělo nějakou hygienickou inspekci!
Inspekce - hygiena!
|
Tweet |
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.