Společnost


Pelantová Tůmová Lenka

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1194Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Marcela Blahnová

Znění stížnosti

Dne 14. 10. 2013 jsem si objednala prostřednictvím internetového obchodu parfém za 950 Kč (+ 105Kč poštovné a balné) na těchto www stránkách http://obchudekumne.mimishop.cz/kontakty.php
Ihned jsem zboží zaplatila prostřednictvím internetového bankovnictví:
Číslo objednávky 2013050
Způsob platby bank. převodem
Variabilní symbol 2013050
na toto č. účtu: Číslo účtu 670100-2205155494/6210
Zboží ale stále nepřišlo, přitom mělo dojít do 7 dnů, jak je uvádeno v obchodních podmínkách. Napsala jsem na uvedený email již několik mailů urgujících mojí objednávku, ale žádná odezva, také se opakovaně nemohu dovolat na uvedené telefonní číslo (buď volaný právě hovří nebo nezvedá telefon).


Produkt

Creature D´anges, EDT, 50 ml 950,00 Kč 1 ks 950,00 Kč


Požadované řešení

Prosím o navrácení peněz, pokud ihned nedostanu objednané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 12:47, před 11 lety

Dlužník, kerý svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 517 odst. 1 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží. Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 14:51, před 10 lety

Paní Pelantová Tůmová Lenka se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat prodavajícímu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.