Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#11941Nekvalitní potraviny - mleté maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2016, před 8 lety

Věra Mášová

Znění stížnosti

Dobrý den,

během posledních dvou týdnů jsem ve vašem supermarketu Lidl v Brně-Bystrci koupila 3x maso, které po otevření neskutečně smrdělo. Při včerejším nákupu, mělo maso etiketu: spotřebujte do 18.8.2016 a včera večer tedy 16.8.2016 po otevření jsme doma omdleli. Kupuji u vás zboží, které pak házím do koše. Přišla bych to vrátit, ale ráno musím do práce a s sebou to nepovezu, abych to skladovala celý den otevřené v zaměstnání a cestou domů jezdila opakovaně reklamovat smradlavé maso. Do vašich obchodů již chodit nakupovat nebudu.

Věra Mášová


Produkt

Vepřové maso mleté 100% (chov Polsko, číslo šarže 225 19:13) hmotnost 500g


Požadované řešení

..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2016 13:33, před 8 lety

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně po zjištění vady reklamovat u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Spotřebitel může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2016 14:47, před 8 lety

Dobrý den, paní Mášová,

tato situace nás skutečně mrzí. Na čerstvosti a kvalitě našich produktů si totiž zakládáme. Děkujeme za údaje potřebné k prošetření celé záležitosti. Všechny tyto informace včetně zmíněné prodejny předáme odpovědným kolegům, kteří vše prošetří.

Doufáme, že i přes tuto nepříjemnost si do našich prodejen znovu najdete cestu.

Přejeme Vám krásný den.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2016 09:03, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2016 09:56, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.