Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
během posledních dvou týdnů jsem ve vašem supermarketu Lidl v Brně-Bystrci koupila 3x maso, které po otevření neskutečně smrdělo. Při včerejším nákupu, mělo maso etiketu: spotřebujte do 18.8.2016 a včera večer tedy 16.8.2016 po otevření jsme doma omdleli. Kupuji u vás zboží, které pak házím do koše. Přišla bych to vrátit, ale ráno musím do práce a s sebou to nepovezu, abych to skladovala celý den otevřené v zaměstnání a cestou domů jezdila opakovaně reklamovat smradlavé maso. Do vašich obchodů již chodit nakupovat nebudu.
Věra Mášová
Vepřové maso mleté 100% (chov Polsko, číslo šarže 225 19:13) hmotnost 500g
..
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tomto případě má spotřebitel právo potravinu bezodkladně po zjištění vady reklamovat u prodejce a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Spotřebitel může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, paní Mášová,
tato situace nás skutečně mrzí. Na čerstvosti a kvalitě našich produktů si totiž zakládáme. Děkujeme za údaje potřebné k prošetření celé záležitosti. Všechny tyto informace včetně zmíněné prodejny předáme odpovědným kolegům, kteří vše prošetří.
Doufáme, že i přes tuto nepříjemnost si do našich prodejen znovu najdete cestu.
Přejeme Vám krásný den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.