Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.9.2013,jsem se dohodla s p.Šestákem-/náhodně vybraném na internetu,poblíž chalupy/na zhotovení topení k zakoupenému sporáku.
Ceny házel,p.Šesták,od boku-má je prý v hlavě.Když jsem namítala,že bych je na internetu sehnala o 1/3 levněji,namítal,že jsou to šmejdy a že by na ně nedal záruku./dokladem mám SMS,kdy ho odkazuji na stránky ,kde nabízejí to samé zboží,přivezli by mi ho na místo,včetně záručních listů/ Věděl,že na topení chvátám,že se blíží zima-tak dosáhl svého,tj.že jsem na jeho odhad /46200 Kč přistoupila,s tím,že jsem předem zaplatila zálohu 30000Kč a předpokládala,že po zhotovení práce,dojde k serioznímu vyrovnání,podle dodacího listu.....ale třo jsem se velmi spletla!
....namátkově jeho reakce a slova:
-do dodacího listu Vám nic není
-zbytek doplaťte,co si účtuju,do toho vám nic není
-proč bych to s vámi obcházel-to je pro mne ztráta času,musel bych si naúčtovat 4OO Kč
-kolik si beru za hodinu,do toho vám taky nic není
-záruční list jsem nedostala ani jeden......
pak to pokračovalo tím,že jsem mu dala zálohu na kombinovaný bojler,která stojí kolem 6000 Kč,a on mi ho nabídl za 975O Kč.To už má trpělivost přetekla a řekla jsem mu,že si ho tedy koupím sama,a na to odvětil,tak si to nechte namontovat od někoho jiného.A vrátil mi jen 7600 Kč.
A nyní.Jeden ventil kape-musím mít pod ním hrnec a dávat pozor,aby nepřetekl....voda není zrovna levná.Na reklamaci p.Šesták nereaguje,záruční listy mi k ničemu nedodal-a k čemu by mi taky byly,když nevím,kde je zakoupil/to zas nechtěl,protože bych viděla,kolik skutečně,co stálo/
zhotoveno topení-3.ks.radiátorů
Když jsem zaplatila vše,co požadoval/neodpustila jsem mu říct,že je podvodník/,čekám,že musí nést odpovědnost za svou práci a reklamované věci opravit.Na internetu se chlubí 5tiletou zárukou.
|
Tweet |
Dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků a služeb, včetně podmínek uplatnění rozporu s kupní smlouvou spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit, a o provádění záručních oprav.
Zároveň je dle § 620 občanského zákoníku je povinen prodávající na žádost kupujícího poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.
Vzhledem k tomu, že věc byla zakoupena od p. Šesťáka, tak je za případné vady na výrobku odpovědný on.
Subjekt Šesták Josef se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.