Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.Včera 17.8. jsem musel dobíhat autobus na lince 552635,spoj 132 , který tam má být podle jízdního 22:48 a přijížděl už ve 22:35 po nastoupení, zaplacení jízdného a rozjetí autobusu jsem si zkontroloval čas na jízdence 22:37. Oslovil jsem řidiče cituji: prosím Vás nejedete náhodou nějak brzy?Řidič na to odvětil: a co jako, tak si jezdi taxíkem!
Prosím Vás tímto o nápravu v dodržování jízdního řádu a minimálně domluvte řidiči.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.