Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11950Nedodržování jízdního řádu a hrozné chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2016, před 8 lety

Jan Januška

Znění stížnosti

Dobrý den.Včera 17.8. jsem musel dobíhat autobus na lince 552635,spoj 132 , který tam má být podle jízdního 22:48 a přijížděl už ve 22:35 po nastoupení, zaplacení jízdného a rozjetí autobusu jsem si zkontroloval čas na jízdence 22:37. Oslovil jsem řidiče cituji: prosím Vás nejedete náhodou nějak brzy?Řidič na to odvětil: a co jako, tak si jezdi taxíkem!


Požadované řešení

Prosím Vás tímto o nápravu v dodržování jízdního řádu a minimálně domluvte řidiči.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2016 09:00, před 8 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 16:17, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.