Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Bohužel toto píšu celkem rozčíleny, tak to píšu z patra.
ČEZ Distribuce nestihne přípojku elektro do daného termínu (nedokázal za rok a půl vytvořit projekt, který by vyhovoval, jelikož nastala situace, že někdo poslal nesouhlas a čez byl asi překvapen, že se to mohlo stát).
Po několika uhánění ČEZu nám tedy zavolal technik, který nám jasně řekl, že o nic nejde, že ČEZ udělá dodatek smlouvy a přípojka se udělá jindy.
Po našem rozhořčení, Jak je to vlastně možné? že ČEZ nedokáže za rok a půl vytvořit projekt a že mi kvůli tomu musíme déle čekat a to stojí další peníze (jelikož již čerpáme HYPO a musíme stavět bez elektřiny) a ještě my musíme ČEZ Distribuci uhánět! Samozřejmě, jsem se snažil nějak nastínit náš zoufalý postoj a neuvěření, že taková společnost za rok a půl....
tak nám technik jasně řekl, že nám tu přípojku taky dělat nemusí. Že můžeme být rádi, že někdy vůbec bude.
Jako vyhrožování?
super společnost
Stručně řečeno ČEZem- nelíbí se vám, že my si můžeme mít vše na háku? Tak mlčte, nebo nebudete mít nic!!!
Rozhovor s panem ČEZtechnikem byl ukončen mou větou, že se s ním nemíním hádat. Jelikož ČEZ to prostě nezajímá.
Cheznovice - elektro přípojka na jméno Svobodová
Bohužel asi žádné, ČEZ asi může všechno
|
Tweet |
V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.
Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.