Společnost


ČEZ Distribuce, a. s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11953Elektro přípojka nedodržení termínu připojení ze strany ČEZ, technika vyjádření- buďte rádi, že vám to vůbec někdy dodáme

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2016, před 8 lety

pavel svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den
Bohužel toto píšu celkem rozčíleny, tak to píšu z patra.

ČEZ Distribuce nestihne přípojku elektro do daného termínu (nedokázal za rok a půl vytvořit projekt, který by vyhovoval, jelikož nastala situace, že někdo poslal nesouhlas a čez byl asi překvapen, že se to mohlo stát).
Po několika uhánění ČEZu nám tedy zavolal technik, který nám jasně řekl, že o nic nejde, že ČEZ udělá dodatek smlouvy a přípojka se udělá jindy.

Po našem rozhořčení, Jak je to vlastně možné? že ČEZ nedokáže za rok a půl vytvořit projekt a že mi kvůli tomu musíme déle čekat a to stojí další peníze (jelikož již čerpáme HYPO a musíme stavět bez elektřiny) a ještě my musíme ČEZ Distribuci uhánět! Samozřejmě, jsem se snažil nějak nastínit náš zoufalý postoj a neuvěření, že taková společnost za rok a půl....
tak nám technik jasně řekl, že nám tu přípojku taky dělat nemusí. Že můžeme být rádi, že někdy vůbec bude.
Jako vyhrožování?
super společnost

Stručně řečeno ČEZem- nelíbí se vám, že my si můžeme mít vše na háku? Tak mlčte, nebo nebudete mít nic!!!

Rozhovor s panem ČEZtechnikem byl ukončen mou větou, že se s ním nemíním hádat. Jelikož ČEZ to prostě nezajímá.


Produkt

Cheznovice - elektro přípojka na jméno Svobodová


Požadované řešení

Bohužel asi žádné, ČEZ asi může všechno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 13:43, před 8 lety

V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.

Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.