Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Nepřipadá Vám to trapné, že mi stále nevracíte moje peníze?
____________________________________
Era (era.info@erasvet.cz)
Era potvrzení: Požadavek na platbu jsme přijali
9. 8. 2016, 0:18:48
Komu: frasig@seznam.cz
g
Dobrý den,
potvrzujeme přijetí Vašeho požadavku příkazu k úhradě splatného dne 09. 08. 2016 z účtu č. 103240314
======================================================================
Číslo protiúčtu Částka VS KS SS
======================================================================
188505042/0300 269,00 CZK 0000
Zpráva pro příjemce:
Sigmund...baterie
Váš požadavek byl přijat dne 09. 08. 2016 00:16 hodin.
Vaše Era
www.erasvet.cz, 800 210 210
Era je obchodní značka ČSOB.
Plnohodnotná odpověď
Rychlá odpověď
Vrátit peníze
|
Tweet |
V daném případě poskytl spotřebitel málo relevantních informací k správnému posouzení případu. Obecně lze však říci, že zjistí-li spotřebitel, že podnikatel zadržuje jeho finanční prostředky bez právního důvodu, a buď o tom vůbec neví, nebo je odmítá vydat zpět, může ho prostřednictvím písemného dopisu vyzvat k vydání tzv. bezdůvodného obohacení. Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo, a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.
Vážený pane Sigmunde,
omlouvám se za opožděnou reakci na tomto portále, situaci jsme s Vámi pro urychlení okamžitě řešili interní cestou a zapomněla jsem uvést o tom informaci i sem.
Kolegyně pro Vás platbu dohledala a nechala vrátit na Váš účet. Mrzí mě, že platba neproběhla standardním automatickým procesem a vyžadovala ruční spárování s Vaší objednávkou.
Pokud jste platbu obdržel a je tedy tento podnět vyřízený, prosím o uzavření podnětu. Věřím, že v budoucnu proběhne již vše v naprostém pořádku a k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.