Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#11956Arogance personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2016, před 8 lety

František Sigmund

Znění stížnosti

Nepřipadá Vám to trapné, že mi stále nevracíte moje peníze?
____________________________________

Era (era.info@erasvet.cz)

Era potvrzení: Požadavek na platbu jsme přijali

9. 8. 2016, 0:18:48

Komu: frasig@seznam.cz
g
Dobrý den,


potvrzujeme přijetí Vašeho požadavku příkazu k úhradě splatného dne 09. 08. 2016 z účtu č. 103240314
======================================================================
Číslo protiúčtu Částka VS KS SS
======================================================================
188505042/0300 269,00 CZK 0000
Zpráva pro příjemce:
Sigmund...baterie

Váš požadavek byl přijat dne 09. 08. 2016 00:16 hodin.


Vaše Era
www.erasvet.cz, 800 210 210
Era je obchodní značka ČSOB.

Plnohodnotná odpověď
Rychlá odpověď


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 10:16, před 8 lety

V daném případě poskytl spotřebitel málo relevantních informací k správnému posouzení případu. Obecně lze však říci, že zjistí-li spotřebitel, že podnikatel zadržuje jeho finanční prostředky bez právního důvodu, a buď o tom vůbec neví, nebo je odmítá vydat zpět, může ho prostřednictvím písemného dopisu vyzvat k vydání tzv. bezdůvodného obohacení. Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo, a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2016 10:24, před 8 lety

Vážený pane Sigmunde,

omlouvám se za opožděnou reakci na tomto portále, situaci jsme s Vámi pro urychlení okamžitě řešili interní cestou a zapomněla jsem uvést o tom informaci i sem.

Kolegyně pro Vás platbu dohledala a nechala vrátit na Váš účet. Mrzí mě, že platba neproběhla standardním automatickým procesem a vyžadovala ruční spárování s Vaší objednávkou.

Pokud jste platbu obdržel a je tedy tento podnět vyřízený, prosím o uzavření podnětu. Věřím, že v budoucnu proběhne již vše v naprostém pořádku a k Vaší spokojenosti.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 12:27, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 08:13, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.