Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11959Neuznaná reklamace bez udání relevantního důvodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2016, před 8 lety

Lucie Matějková

Znění stížnosti

Dobrý den,

na e-shopu czc.cz jsem 11.11.2014 koupila mobilní telefon LG L90. V zimě mi spadl asi z 10 cm na zem a došklo k popraskání displeje, necméně na funkčnosti to nemělo žádný vliv. Vše fungovalo v naprostém pořádku. Asi po 3 měsících začal občas displej špatně reagovat. 1.8.2016 jsme ho dala do reklamace na pobočce czc v Praze na Vinohradech s vysvětlením, co se stalo (viz výše). Telefon mi byl do reklamace přijat s tím, že jsme se dohodli, že pokud usoudí, že závada je způsobena pádem, i když k ní došlo s několikaměsíčním zpožděním, pošlou mi nacenění opravy a displej opraví na moje náklady.
Po 7 dnech mi přišlo vyjádření: "Neuznáno, z důvodu mechanického poškození reklamovaná vada má přímou souvislost s fungováním dotikové pochy." Tohle vyjádření naznačuje jen to, že žádný technik můj telefon ani nezapnul.
Ihned jsem napsala, že s tímto vyjádřením nesouhlasím, že ale nebudu zpochybňovat příčinu závady pádem, pokud dostanu relevantní vysvětlení, jak je možné, že došlo k omezení funkčnosti dipleje až po tak dlouhé době po pádu. Od té doby se neustále točíme dokola, oni po mě chtějí souhlas s překročením 30 denní lhůty na opravu, kterou já jim ale nedám, dokud nedostanu relevantní výjadření k zámítnutí reklamace. Na tyhle požadavky mi ale nikdo nereaguje a domnívám se, že na toto vyjádření mám právo. Minimálně mám právo vědět, k jakému konkrétnímu poškození na mém telefonu došlo.


Produkt

GSM LG L90, černá/black (D405n), ser.cislo 352763063033622


Požadované řešení

Požaduji relevantní vyjádření, proč byla reklamace zamítnuta a jak došli k závěru, že závada přímo souvisí s mechanických poškozením i přes dlouhou časovou prodlevu mezi pádem a poruchou. Pokud vyjádření nedostanu, požaduji uznání reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 10:20, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2016 15:27, před 8 lety

Dobrý den paní Matějková.

Vaše reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození displeje , které má přímou souvislost s poškozením . Dotyková plocha je tvořena sklem potaženým vodičem , který měří kapacitní odpor. Pokud se skleněná plocha poškodí, s ní se poškodí i vodič a tím přestane fungovat i dotyk jako takový. V některých případech může prasknou sklo ale plocha je funkční - většinou do doby něž se na plochu poškozeného skla opět mechanicky zatlačí (zatlačení prstem, nošeni v kapse, ohnutí či zkrut telefonu atd.) a vodič se poškodí.

Je mi líto, ale poškozený displej nelze řešit v rámci záruky.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2016 16:57, před 8 lety


Lucie Matějková

Dobrý den,

děkuji za vyjádření a podrobnější vysvětlení, o které jsem celou dobu žádala. Je škoda, že jsem ho dostala až poté, co jsem šla cestou veřejné stížnosti.

Matějková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 10:48, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.