Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na e-shopu czc.cz jsem 11.11.2014 koupila mobilní telefon LG L90. V zimě mi spadl asi z 10 cm na zem a došklo k popraskání displeje, necméně na funkčnosti to nemělo žádný vliv. Vše fungovalo v naprostém pořádku. Asi po 3 měsících začal občas displej špatně reagovat. 1.8.2016 jsme ho dala do reklamace na pobočce czc v Praze na Vinohradech s vysvětlením, co se stalo (viz výše). Telefon mi byl do reklamace přijat s tím, že jsme se dohodli, že pokud usoudí, že závada je způsobena pádem, i když k ní došlo s několikaměsíčním zpožděním, pošlou mi nacenění opravy a displej opraví na moje náklady.
Po 7 dnech mi přišlo vyjádření: "Neuznáno, z důvodu mechanického poškození reklamovaná vada má přímou souvislost s fungováním dotikové pochy." Tohle vyjádření naznačuje jen to, že žádný technik můj telefon ani nezapnul.
Ihned jsem napsala, že s tímto vyjádřením nesouhlasím, že ale nebudu zpochybňovat příčinu závady pádem, pokud dostanu relevantní vysvětlení, jak je možné, že došlo k omezení funkčnosti dipleje až po tak dlouhé době po pádu. Od té doby se neustále točíme dokola, oni po mě chtějí souhlas s překročením 30 denní lhůty na opravu, kterou já jim ale nedám, dokud nedostanu relevantní výjadření k zámítnutí reklamace. Na tyhle požadavky mi ale nikdo nereaguje a domnívám se, že na toto vyjádření mám právo. Minimálně mám právo vědět, k jakému konkrétnímu poškození na mém telefonu došlo.
GSM LG L90, černá/black (D405n), ser.cislo 352763063033622
Požaduji relevantní vyjádření, proč byla reklamace zamítnuta a jak došli k závěru, že závada přímo souvisí s mechanických poškozením i přes dlouhou časovou prodlevu mezi pádem a poruchou. Pokud vyjádření nedostanu, požaduji uznání reklamace.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Dobrý den paní Matějková.
Vaše reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození displeje , které má přímou souvislost s poškozením . Dotyková plocha je tvořena sklem potaženým vodičem , který měří kapacitní odpor. Pokud se skleněná plocha poškodí, s ní se poškodí i vodič a tím přestane fungovat i dotyk jako takový. V některých případech může prasknou sklo ale plocha je funkční - většinou do doby něž se na plochu poškozeného skla opět mechanicky zatlačí (zatlačení prstem, nošeni v kapse, ohnutí či zkrut telefonu atd.) a vodič se poškodí.
Je mi líto, ale poškozený displej nelze řešit v rámci záruky.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobrý den,
děkuji za vyjádření a podrobnější vysvětlení, o které jsem celou dobu žádala. Je škoda, že jsem ho dostala až poté, co jsem šla cestou veřejné stížnosti.
Matějková
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.