Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5. 4. 2016 jsem na internetu objednal OptiMaskPro, třetí den prostřednictvím PPL obdržel a zaplatil dobírkou. Zkusil zda vibruje. Vibrace neodpovídají návodu, stále se mění, timer nefunguje. 4. 5. 2016 jsem u support@optimaskpro.com zažádal o zrušení smlouvy a zaslání adresy, kam zboží vrátit, aby byly vráceny peníze (1030 Kč). Po korespondenci s Optimaskpro Support a urgenci (mohu přeposlat) jsem dostal 21. 6. 2016 od chargeback@lifesisters.com následující zprávu: "Dobrý den, vzhledem k tomu, že dovozní a vyvážející společnost sídli v USA, kde jsou vyšetřované případy z celého světa, každá reklamace se vyřizuje pečlivě a individuálně, a proto vrácení peněz trvá 10 pracovních dnů. Když budeme mít více informaci, budeme vas detajlně kontaktovat. Best Regards , Chargeback Department".
Od té doby se již nikdo neozval, i když jsem 5x znovu dostal reklamu na koupení OptiMaskPro.
OptiMaskPro
Vrátit peníze po vrácení vadného OptiMaskPro.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české a slovenské spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.