Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Před několika měsíci je tomu asi 9 měsíců jsem zjistil na svém mobilním telefonu divnou věc.
Volám osobě kterou znám a když se dovolám tak na 2 - 3 vteřiny neslyším jeho, ale hodně lidi v kanceláři a zvonění telefonů a posléze pak jeho.
Provedl jsem test na odposlechy s jedním odborníkem a bylo zjištěno v CL testu, že Oceania vrátil test jako pozitivní.
Domnívám se, že mně někdo odposlouchával ze společnosti O2. PČR to bejt nemohla, protože jsem poctivej občan co všechno řádně platí.
Chtěl jsem vypovědět služby a paní se mně ptala proč já jsem ji to řekl, že odposlech je ten důvod. Byla vzteklá a nepříjemná, že oni to nebyli.
Tak jsem se s nima nedomluvil. Druhý den volám znovu a doufám, že tam bude jiná paní. Jenže není. Je tam ta samá paní a nedaří se mi vypovědět služby.
Opět jsem se s ní nedomluvil a říkala mi něco o slevě.
Ten den jsem byl už trochu v rozpacích a zašel jsem na místní pobočku Mladá Boleslav u Kauflandu.
Tam byl mladý, příjemný mladík. Ptal se z jakého důvodu, ale neřekl jsem mu pravdu, že prostě chci změnit operátora. Ptal se proč odpověděl jsem, že chci změnu. Ptal se mně jestli mám lepší nabídku, ale odpověděl jsem, že platit budu o trochu více. Nechápavě se koukal a volal na linku O2.
Opět mi dal k telefonmu tu paní a já jsem řekl, že bez důvodu chci ukončit. Mladík mi oznamuje, že budu platit vysokou pokutu za předčasné ukončení. Obkývl jsem mu to a odsouhlasil sem to.
Podepsal jsem papíry a tím se to ukončilo. Ještě mi nabízel, že pokud je to vysoká částa za tento tarif, že můžeme udělat slevu, ale odpovídat mu, že mně někdo z O2 odposlouchává by vyvolalo ostrou diskuzi.
Pokutu jsem zaplatil jednalo se o částku kolem dvou tísíc.
Co se týče nového, nejmenovaného operátora tak internet má dobré pokrytí a funguje i tam kde s O2 jsem byl offline. To je ale pouze drobnost.
Opět jsem se obrátil na odborníka a provedli jsme CL test a Oceania vrátil test jako negativní - to jen potvrzuje to, že nový operátor nedělá odposlech a mám k němu důvěru.
Pokud si někdo v O2 rád odposlouchává uživatele tak je to pěkná svinárna i když já nemam ani co skrývat. Je pravda, že mi spousta lidí volala ohledně TPM čipu k odblokaci na NTB což není úplně normální, ale je vidět, že někoho v O2 to zajímá.
Paušální služby dlouhodobé více jak 6 let.
Ten kdo nepáchá zločiny a je obyčejný občan tak by neměl bejt odposlouchán ze strany O2. Nedopustte aby se vaši kolegové nějak napojovali na odposlech telefonního čísla. Snažte se chovat ke svým zákazníkům profesionálně a pokud je někde zjištěn odposlech tak se snažte zabezpečit soukromí vašich zákazníků.
Snažte se to ohlídat.
|
Tweet |
Pokud společnost bez svolení spotřebitele nebo bez jiného právního důvodu pořizovala zvukový záznam, má spotřebitel právo domáhat se, aby se společnost zdržela dalšího neoprávněného zasahování do soukromí, dále aby byly odstraněny následky tohoto neoprávněného zásahu a také může spotřebitel žádat náhradu nemajetkové újmy v podobě přiměřeného zadostiučinění.
Dobrý den,
k odposlechu našich zákazníků nepřistupujeme - neměli bychom na to ani kapacity.
Vždy máme samozřejmě možnost konkrétní případy ověřit a zkontrolovat s naším oddělením bezpečnosti, abychom podali vysvětlení, k čemu došlo, bohužel to v tomto případě už není možné, jelikož jste přešel k jinému poskytovateli služeb.
Děkuji za pochopení.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Hlavní je aby se tohle už neopakovalo. Já bych u O2 i nadále zůstal, ale když neumějí "ochránit" soukromí uživatele tak to je těžké. Věřím, že to tam lidi nedělají naschvál, ale jediný kdo to mohl bejt je někdo z O2 jen by mně zajímalo, kolik takových lidí je. Proč se uchyluje taková společnost k odposlechům ovbyčejného ajťáka.
Ted už je to jedno jsem u jiného operátora a nechci to nadále řešit. Nejsem naštvaný na O2 ale spíš zklamaný, co se to dnes děje. Vždycky bylo všechno v pořádku a v pohodě ale pak tohle. To opravdu smutný.