Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dne 2.8.2016 jsme u cest.kanceláře Fischer objednali a zaplatili catering-bílé víno Frontera let QS1382 a pro let QS1383 totéž víno+ 1kg kuřecích řízků.
Na letu QS1382 nám bylo dodáno víno jiné značky než jsme si zaplatili.
Na letu QS1383 nám bylo taktéž nabídnuto jiné víno než jsme si objednali a zaplatili a vůbec nebyly dodány řízky(jídlo pro děti). Víno jsme nepřevzali,na několika předcházejících letech jsme Fronteru pili a proto jsme objednali právě tuto značku.
Řízky nebyly dodány- udaným důvodem z Vaší strany bylo sdělení,,pozdě objednáno,,-16.dní před letem je pozdní objednávka???
Děkujeme za předem za vysvětlení této nepříjemnosti a vrácení peněz.
S pozdravem Peřinová G.
Vrácení celé částky za nedodanou objednávku.
|
Tweet |
Cestovní kancelář také odpovídá za kvalitu sjednaných služeb bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí cestovní kancelář spotřebitelce vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zájezdu.
Spotřebitelka by měla nejprve zájezd reklamovat u cestovní kanceláře. Pokud však cestovní kancelář bude trvat na svém zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci služeb, bude nutné domáhat se poskytnutí přiměřené slevy z ceny služeb, popřípadě rovněž újmy za narušení dovolené (nemajetková újma) soudní občanskoprávní cestou. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.