Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11963Nedodání objednaného cateringu u letu QS1382 a QS1383

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2016, před 8 lety

Gabriela Peřinová

Znění stížnosti

Dne 2.8.2016 jsme u cest.kanceláře Fischer objednali a zaplatili catering-bílé víno Frontera let QS1382 a pro let QS1383 totéž víno+ 1kg kuřecích řízků.
Na letu QS1382 nám bylo dodáno víno jiné značky než jsme si zaplatili.
Na letu QS1383 nám bylo taktéž nabídnuto jiné víno než jsme si objednali a zaplatili a vůbec nebyly dodány řízky(jídlo pro děti). Víno jsme nepřevzali,na několika předcházejících letech jsme Fronteru pili a proto jsme objednali právě tuto značku.
Řízky nebyly dodány- udaným důvodem z Vaší strany bylo sdělení,,pozdě objednáno,,-16.dní před letem je pozdní objednávka???

Děkujeme za předem za vysvětlení této nepříjemnosti a vrácení peněz.

S pozdravem Peřinová G.


Požadované řešení

Vrácení celé částky za nedodanou objednávku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 13:54, před 8 lety

Cestovní kancelář také odpovídá za kvalitu sjednaných služeb bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí cestovní kancelář spotřebitelce vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zájezdu.

Spotřebitelka by měla nejprve zájezd reklamovat u cestovní kanceláře. Pokud však cestovní kancelář bude trvat na svém zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci služeb, bude nutné domáhat se poskytnutí přiměřené slevy z ceny služeb, popřípadě rovněž újmy za narušení dovolené (nemajetková újma) soudní občanskoprávní cestou. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 06:43, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.