Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11965Dluh u smlouvy s chybným rodným číslem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2016, před 8 lety

Jakub Fric

Znění stížnosti

Pár měsíců zpět, bylo voláno mé babičce (pí Soukupová), že dluží O2 za internetové služby 5442 kč. Při dotazu ohledně detailů smlouvy nesouhlasí číslo občanského průkazu, jméno, podpis apod. Jediné co sedí, je rodné číslo v kterém zřejmě nastala chyba při uzavření smlouvy. Navíc tato smlouva byla uzavřena v Brně (trvalé bydliště babičky je Štětí u Litoměřic - cca 350 km od Brna). Nikdy internet neměla. Smlouva je také na úplně jiné jméno (pí Holubová).

Komunikace s O2 je velmi náročná - nejdříve uznali chybu, ale dluh stále platil. Nakonec dnes napsali, že tento případ je již z jejich strany neřešitelný, jelikož se prý jedná o zneužití dokladů a ať se obrátíme na policii. Pokud tak neučiníme, dluh bude stále platil pro nesprávnou osobu.

Detailní informace o smlouvě či smlouvu samotnou, O2 na požádání neposkytlo s tím, že již byla postoupena exekuční společnosti.


Produkt

O2 uvedlo, že se jedná o ADSL internet


Požadované řešení

Uplatnění dluhu pro osobu, které se smlouva týká a vynechání úplně jiné osoby z nepopíratelné chyby zaměstnance O2 (který smlouvu zajišťoval a rodné číslo spletl).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 14:08, před 8 lety

Vymáhá-li společnost po spotřebitelce zaplacení pohledávky ze smlouvy, musí také prokázat, že smlouva byla mezi ní a spotřebitelkou uzavřena. Byla-li smlouva uzavřena třetí osobou, smlouva spotřebitelku k ničemu nezavazuje (zcela chyběla vůle spotřebitelky tuto smlouvu uzavřít).

Pokud spotřebitelka s poplatkem nesouhlasí, měla by jej reklamovat. Učinila-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2016 16:03, před 8 lety

Dobrý den,

v příspěvku neuvádíte žádné identifikační údaje, proto budu reagovat pouze obecně podle toho, co je zde zmíněno.

V případě sjednání smlouvy s chybnými údaji, kde nesouhlasí údaje zákazníka a je pravděpodobné, že došlo ke zneužití, je potřeba tento případ řešit s Policií ČR - zvlášť, když už je pohledávka postoupena k vymáhání jiné společnosti (vymáhací agentura, správní řízení).

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2016 20:05, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.9.2016 20:29, před 8 lety


Jakub Fric

Hodnocení: