Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11966Neuznaná záruka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2016, před 8 lety

Tomáš Ježek

Znění stížnosti

Dobrý den, posílám stížnost na neuznanou záruku mobilního telefonu. Telefon se sám restartuje a dává do továrního nastavení.Když jsem ho poprvé reklamoval,tak reklamace byla uznaná, přehráli software, vyměnili desku. Vydržel asi 2 měsíce a chyba se projevovala znova, tak jsme ho opět reklamovali a reklamace nebyla uznaná z důvodu neobjevení poruchy. Tak jsem si ho přivezl domů a týž večer se porucha objevila přímo při telefonování s jinou osobou. Tak jsem jel druhý den opět reklamovat tu samou závadu a opět mi přišlo vyrozumění, že se závada neprojevila. Teď nevím co mám dělat. Prosím o radu jak postupovat, protože telefonu nevěřím. Mám malé dítě a telefon potřebuji mít v pořádku. V servisu přeci musí poznat, že se telefon několikrát sám restartoval.


Produkt

Samsung Galaxy S4


Požadované řešení

Měla by mi být uznána reklamace. Nevím jak žádat o vrácení peněz. Telefon stál 10.990,- s DPH.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 15:03, před 8 lety

Žádat odstoupení od smlouvy a vrácení peněžních prostředků je možné v případě, není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V praxi to znamená, že pokud je zboží reklamováno 3x pro stejnou vadu nebo 4x pro jinou vadu a reklamace byly uznané, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Má-li spotřebitel pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného).

Seznam znalců lze nalézt na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 16:24, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.