Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Datum nákupu: 21.10.2012 Datum reklamace: 5.10.2013
Prasklá podrážka na levé botě. Požadoval jsem vrácení peněz, to bylo zamítnuto z důvodu obnošení. Vzorek na podrážce není sešlapán, jen je podrážka prasklá. Tak jaké obnošení? Na reklamačním listě není uvedeno jméno osoby či podpis, kdo reklamaci prováděl. Jen je tam samotné razítko prodejny. Čekal jsem, že mi aspoň nabídnou výměnu zboží, opravu, nebo poukázku na slevu. Prostě nic. Dále jsem trval na tom, že s reklamací nesouhlasím, s tím že chci znalecký posudek, přičemž mi bylo sděleno, že další reklamace neuznávají. Mám se prý obrátit na obchodní inspekci.
Když jsem boty reklamoval prodejna sídlila ještě na Národní třídě 36, když jsem jel na uvedenou adresu pro vyjádření reklamace obchod byl zavřený, s tím že se rekonstruuje a odkázali mne na adresu Vodičkova 11. Poté co jsem dorazil na novou adresu (2.11.2013) mi bylo sděleno, že moje boty zde nemají, neboť jsem přišel po měsíci, údajně byly v centrálním skladu. Vydal jsem se opět na uvedenou adresu (4.11.2013) zase zavřeno, tentokrát z důvodu inventury. Musel jsem zaklepat a poté mně pustili dovnitř. Následně mi předali boty ve stejném stavu, v jakém jsem je reklamoval.
Černé pánské kotníčkové boty, tzv. farmářky, vel. 42
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Česká obchodní inspekce je pouze dozorovým orgánem, tedy nemůže rozhodovat spory mezi obchodníky a spotřebiteli.
Je pravdou, že na opotřebení se nevztahuje záruka dle § 619 občanského zákoníku. Opotřebením je např. ošoupaná podrážka, což by ale nemělo způsobovat vadu výrobku, na kterou se záruka vztahuje.
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.