Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jmenuji se Soldán Zdeněk,uzavřel jsem smlouvu 7.10.2015 s Lamou na dodávku energií,kterou jsem před časem zrušil.16.8.2016 mi přišla faktura za Led žárovky ,s částkou 3 630,00Kč. Cena je neúnosná,žádám o vystavení nové faktury s přijatelnou cenou,nebo můžu žárovky vrátit.
2 balení 3ks-1Philips LED-60w E27 a2 Philips LED-25w E14 FR
Jsem ochoten vrátit zboží,nebo uhradit nižší fakturu
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od smlouvy o dodávce energií, která byla uzavřena distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory společnosti, ruší se i kupní smlouva, která je na smlouvě o dodávce energií závislá. Spotřebitel není povinen hradit žádný smluvní poplatek, neboť smlouva, která by tuto povinnost zakládala, již zanikla. Není podstatné, zda je kupní smlouva na žárovky na jiné listině, uzavřená s jiným podnikatelem a třeba i s doložkou o nezávislosti na smlouvě o dodávkách energií, i tak zrušením změny dodavatele se bez dalšího zruší i práva a povinnosti z kupní smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.