Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#11971Nevyžádané reklamní nabídky a sdělení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2016, před 8 lety

Milena Urbánková

Znění stížnosti

Český mincovní obchod mě neustále bombarduje nevyžádanými reklamními sděleními a nabídkami do poštovní schránky, přestože jsem jim psala e-mail, že tyto nabídky nechci dostávat, že si už nebudu nikdy nic objednávat a že to házím do koše, nerespektují to, nabídky posílají dál, někdy i dvakrát týdně. Jsem z toho doslova otrávená a rozzlobená. E-mail zřejmě ani nečetli, odpověď žádná. Když jsem jim volala už v minulosti ohledně ukončení zasílání těchto nabídek, bylo mi operátorkou sděleno, že to NEJDE!!! To je drzost! Radím všem, s touto společností si nikdy nic nezačínejte, nezbavíte se jich!


Požadované řešení

Požaduji OKAMŽITÉ ukončení zasílání těchto otravných reklamních nabídek do mé poštovní schránky. Milena Urbánková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 10:37, před 8 lety

Spotřebitelka by měla písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2016 10:00, před 8 lety

Vážená paní Urbánková,

Vaše informace ze dne 11.8.2016 s přáním vyřazení z evidence našich zákazníku byla registrována.

Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné nové reklamní nabídky a Vaše zákaznické číslo bylo zablokováno.

Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky reklamních nabídek, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.

Vymazání Vaší adresy však není možné, neboť jsme ze zákona povinni při elektronickém zpracování dat uchovávat dokumentaci objednávek a jejich vyúčtování pro případnou kontrolu finančního úřadu.

Vaše údaje nebou nadále využívány pro komerční účely.

Děkujeme za pochopení.

Reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.8.2016 11:18, před 8 lety


Milena Urbánková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji společnosti za to, že už konečně budu vyřazena z evidence zákazníků a také děkuji dTestu za pomoc při řešení tohoto problému, který byl nakonec vyřešen k mé spokojenosti a stížnost uzavírám.