Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Český mincovní obchod mě neustále bombarduje nevyžádanými reklamními sděleními a nabídkami do poštovní schránky, přestože jsem jim psala e-mail, že tyto nabídky nechci dostávat, že si už nebudu nikdy nic objednávat a že to házím do koše, nerespektují to, nabídky posílají dál, někdy i dvakrát týdně. Jsem z toho doslova otrávená a rozzlobená. E-mail zřejmě ani nečetli, odpověď žádná. Když jsem jim volala už v minulosti ohledně ukončení zasílání těchto nabídek, bylo mi operátorkou sděleno, že to NEJDE!!! To je drzost! Radím všem, s touto společností si nikdy nic nezačínejte, nezbavíte se jich!
Požaduji OKAMŽITÉ ukončení zasílání těchto otravných reklamních nabídek do mé poštovní schránky. Milena Urbánková
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážená paní Urbánková,
Vaše informace ze dne 11.8.2016 s přáním vyřazení z evidence našich zákazníku byla registrována.
Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné nové reklamní nabídky a Vaše zákaznické číslo bylo zablokováno.
Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky reklamních nabídek, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.
Vymazání Vaší adresy však není možné, neboť jsme ze zákona povinni při elektronickém zpracování dat uchovávat dokumentaci objednávek a jejich vyúčtování pro případnou kontrolu finančního úřadu.
Vaše údaje nebou nadále využívány pro komerční účely.
Děkujeme za pochopení.
Reklamační oddělení ČMO
Hodnocení:
Komentář: Děkuji společnosti za to, že už konečně budu vyřazena z evidence zákazníků a také děkuji dTestu za pomoc při řešení tohoto problému, který byl nakonec vyřešen k mé spokojenosti a stížnost uzavírám.