Společnost


PEPCO Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11972Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2016, před 8 lety

Josef Sedlák

Znění stížnosti

25.7.2016 jsem na pobočce Hranice na Moravě koupil univerzální kabel micro USB slim,kabel jsem večer rozbalil ,zapojil do origo.nabíječky k MT,do telefonu a pak do zásuvky ,během dvou vteřin se mi z konektoru v mob.telefonu zakouřilo a celý vyhořel.nabíječku jsem ihned odpojil,konektor v telefonu byl celý vyhořelý a kus něj zůstal v nap.kabelu. jen podotknu nabíječka je v pořádku a dodnes nabíjí telefon.27.7 jsem se vydal do pobočky Hranice a kabel reklamoval s tím že mi poškodil MT a žádal náhradu škody(opravy tel.+vrácení peněz za kabel)reklamace mi byla 5.8. zamítnuta s tím že to nemohl způsobit jejich výrobek.že vada je na nabíječce,ale ta je dle servisu plně funkční bez vady.že mi vrátí jen peníze za kabel.


Produkt

univerzální kabel micro USB slim SKU NO:26198901 EAN:2619896000018


Požadované řešení

Náhrada za opravu M.t(500-1500)cenu upřesní servis po opravě,cenu kabelu,náklady za poštovné,dopravné spojené s reklamací kabelu a opravou telefonu(cca 260,-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 13:31, před 8 lety

Za škodu způsobenou vadou výrobku odpovídá výrobce a s ním solidárně i dovozce a další dodavatelé, kteří uvedli vadný výrobek na trh za účelem jeho prodeje, a to bez ohledu na zavinění. Tato speciální odpovědnost však nastupuje až od určité výše škody. Škoda se tedy hradí jen v částce převyšující částku vypočtenou z 500 EUR kursem devizového trhu vyhlášeným Českou národní bankou. K náhradě škody nižší než stanovený limit je povinen prodávající, který dodáním vadného výrobku kupujícímu (spotřebiteli) způsobil škodu tím, že porušil svoji povinnost plnit bez vad.

Náhradu škody je třeba uplatnit u prodávajícího, tedy u podnikatele, se kterým byla uzavřena kupní smlouva týkající se vadné věci. Písemnou formu lze jen doporučit. Spotřebitel musí v případě sporu prokázat porušení zákona prodávajícím dodáním vadného výrobku, výši škody a skutečnost, že příčinou jejího vzniku je právě ono protiprávní jednání.

Škoda se hradí v penězích jen, pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Pokud nedojde k dohodě na výši škody, bude ji muset určit soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 16:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.