Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si hodinky v hodnotě téměř 4 tis. Kč, kdy jedinou možnost dodání byl osobní odběr v Praze (pro mě nerelevatntní) nebo dodání Českou poštou. Zvolila jsem druhou možnost a zaškrtla formu Balíku do ruky.
Před dodáním mě ČP upozornila SMS zprávou, že mi balík doručí druhý den v odpoledních hodinách a zároveň připojila odkaz na online formulář, kde jsem termín mohla změnit. Rozklikla jsem ho, termín změnila na dopolední a zároveň jsem zakštla nabídnutou možnost, že chci balík doručit VÝHRADNĚ do mých rukou (vzhledem k vysoké ceně a také z důvodu, že jsem si je nechala poslat do práce). Následně mi přišlo potvrzení o změně termínu i o doručení do výhradně mých rukou.
Druhý den už mě však nikdo nekontaktoval a namísto toho mi pak na soukromé číslo volala paní vrátná, že už mám na recepci balík. Seběhla jsem tedy během pár minut schody s očekáváním, že tam na mě bude čekat paní pošťačka. Ale omyl - balík ležel na recepčním stole absolutně bez dozoru! Pošťačka nikde!!! A navíc na balíku bylo uvedené mé telefonní číslo a zároveň i cena hodinek, každý, kdo šel okolo, si tedy toho mohl všimnout (a že kolem recepce projde lidí!). Nehledě na to, že recepční za mě musela bez mého souhlasu podepsat převzetí.
Aboslutní ignorace požadavku zákazníka na doručení VÝHRADNĚ do vlastních rukou!!!
Hodinky Michael Kors (MK 3178) za 3899 Kč
Písemná omluva od České pošty
|
Tweet |
Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta).
Česká pošta, s.p. se bohužel rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.