Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11975Podvod, okrádání zákazníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2016, před 8 lety

Zuzka Vlasáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Jen chci přidat komentář k jmenované podvodné soutěži.
Vím, jak funguje barevná linka a že je zpoplatněna.

Jde mi o to, že když zavoláte na tuto linku, tak vás to nespojí hned do studia,ale klade podmínku odpovědět jeste na otázku....kdyz odpovíte, hovor se ukoncí....
O to mi jde....kdyz tam zkusite zavolat nekolikrat a pokusite se dostat do vysilani souteze,tak zbytecne diky teto dalsi veci utratite dalsi penize...(budete odpovidat treba na osm otazek, coz vas bude stat 8x70,- Kc---protoze musite vzdy zavolat znovu...) a ne treba jen dve stovky za hovor primo spojeny do studia....
Na obrazovce a nikde neni v prubehu vysilani uvedeno,ze budete na neco muset odpovidat...
Toho se dohledate v jejich "obchodnich podminkach", kde i tak neni uveden pocet otazek..... A uz vubec zde neni uveden kontakt na firmu.....--coz by melo byt.

A co se tyka uvadene pevne linky,zajimalo by me,zda se nekomu povedlo mluvit s operatorem nebo ne.....


Požadované řešení

Vrácení peněz...
Prošetření zavádějících obchodních podmínek....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2016 14:21, před 8 lety

Spotřebitelkou popsaná obchodní praktika by mohla naplňovat ustanovení o klamavých obchodních praktikách. Charakteristika klamavých obchodních praktik je uvedena v ustanovení § 5a zákona o ochraně spotřebitele. Popsaná situace by se dala podřadit pod ustanovení § 5a odst. 1, 2 zmíněného zákona. Podle tohoto ustanovení se za klamavé opomenutí také považuje, pokud prodávající (poskytovatel služby) podstatné informace uvedené v odstavci 1 zatají nebo poskytne nejasným, nesrozumitelným nebo nejednoznačným způsobem nebo v nevhodný čas vzhledem k okolnostem popsaným v odstavci 1 anebo neuvede obchodní záměr obchodní praktiky, není-li patrný ze souvislosti, a pokud to v obou případech vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.

To, že cena hovoru je 70 Kč je pravdivý údaj, spotřebiteli však nebylo blíže specifikováno, že musí volat víckrát než jednou, což je situace, kterou vzhledem k okolnostem nemohl předpokládat.

Nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává dozor Česká obchodní inspekce, která může za používání klamavých obchodních praktik uložit pokutu. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 06:46, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.