Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení, jsem nespokojena s dnes doručenou zásilkou holítka s číslem 006S120333003662. Z prvotního telefonického nevyžádaného hovoru jsem pochopila, že jde o holení pro muže. Po rozbalení balíčku jsem si zkusila aspoň použít je na tvrdou kůži na patách - nevyhovuje to. Neholím se nikde, takže další zásilky nechci.
Odhlásit zasílání jsem mohla do 09. 09. 2016 - dnes je 19. 08. 2016 a už je zde další zásilka. Využívám původní lhůty k odhlášení a žádám vás o ukončení zasílání holítka GS Woman Star. Se zasláním druhé zásilky nesouhlasím a nebudu ji hradit. To nebylo domluvené - z telefonického rozhovoru jsem vyrozuměla, že odhlásit zásilku mohu DO 14 DNŮ, takže mi druhá zásilka už neměla přijít. Druhou zásilku beru jako nevyžádanou, nebudu ji hradit. Zrušte zasílání od druhé zásilky včetně. Děkuji za vyřízení.
Marie Kittnerová,
GS Woman Star
Žádám o zrušení zasílání od druhé zásilky včetně. Nemohla jsem využít data, kdy bylo třeba zasílání zrušit, což i podle vašeho dokladu je 9. září 2016. Druhá, tedy nevyžádaná zásilka, bude uložena u mne - případně ji zašlu kam udáte, ovšem bez úhrady poštovného. Uhradila jsem předepsanou částku 129 Kč v termínu. Věřím, že ukončení odběru vašich holítek ukončíte dnem 19. 8. 2016 a došlou zásilku odepíšete bez náhrady. Marie Kittnerová, Dešov 148, 67533 Dešov
|
Tweet |
Dle informací uvedených v obchodních podmínkách společnosti může spotřebitel smlouvu vypovědět do konce lhůty uvedené na faktuře, kterou obdržel. Výpovědí se smlouva ruší do budoucna.
Výpověď doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Ve výpovědi kupní smlouvy na dobu neurčitou je třeba výslovně uvést, že si spotřebitel již nepřeje dostávat další balíčky a žádá o odstranění osobních údajů z databáze. Výpověď doporučujeme sepsat ve dvou vyhotoveních, jedno si ponechat a druhé odeslat. K výpovědi je vhodné přiložit kopii faktury, originál si opět ponechat.
Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení, adresy spotřebitele pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.