Společnost


Lithness, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1198Neuznaná reklamace nepoužívaneho výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Veronika Berglova

Znění stížnosti

V listopadu 2011 jsem zakoupila na strankach arde.cz USB flash 16 GB za 1.080 kc. Jednalo se o darek a obdarovany jej chtel poprve pouzit az v lete 2012, nicmene zaruka stale ze zakona bezela. Ihned vyskocila chybova hlaska a flash disk se v PC choval jako CD disk a absolutne na nej nesla nahrat zadna data. Do reklamacniho formulare jsem tuto chybovou hlasku okopirovala pro lepsi ilustraci. Evidentne se jednalo o vyrobni vadu a kdyz jsem toto reklamovala, bylo mi sdeleno, ze reklamace se neuznava, protoze zaruka se vztahuje pouze na vyrobni vady nikoliv na vady zpusobene opotrebenim. Jak mohlo dojit k opotrebeni, kdyz flash disk od zacatku nefungoval. Pokud by byl vadny vyrobek poslan opravdu vyrobci, snadno by si overil, ze na flash disku nebyla v minulosti nahrana zadna data.
Tento samy falsh disk jsem zakoupila v jinem obchode, mimochodem za tretinovou cenu, a bez problemu fungoval.


Produkt

USB flash disk 16 GB transcend V90C


Požadované řešení

Vraceni penez nebo odeslani noveho usb flash disku v odpovidajici hodnote.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2013 15:42, před 11 lety

Dle § 619 občanského zákoníku se opravdu záruka na opotřebení věci nevztahuje. Běžné opotřebení způsobené užíváním výrobku ovšem nemá způsobit vadu, která by bránila užívání výrobku k účelu dle kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 14:56, před 10 lety

Společnost Lithness, spol. s r. o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.