Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před vánocemi mi volal obchodní zástupce společnosti Helvetia Direct Marketing s.r.o. V telefonu mi opakovaně potvrdil, že v případě zájmu se bude jednat o jednorázovou zásilku a pouze v případě mého zájmu a proaktivity si můžu zboží později znovu objednat. Objednala jsem tedy JEDNORÁZOVÉ zaslání na DOBÍRKU. Přišel mi balíček na poštu , bez dobírky. přišlo mi to divné, ale řekla jsem si, že je to asi vánoční akce. Zboží jsem jen zabalila a dala babičce k vánocům. Po půlroce jsem zjistila (na základě vymáhacího dopisu), že faktura za první objednávku byla v zásilce (takže v mám vánočním dárku babičce:( a že na její adresu chodí zboží dál. Snažila jsem se kontaktovat společnost M.B.A. konzulting a domluvit se na řešení. Bohužel jsem narazila na velmi arogantního, neochotného a neprozákaznického operátora, pana Táborského, který mi odmítl poradit, jak situaci řešit (doslova mi sdělil: "já tady nejsem od toho, abych vám radil...").
Celý případ považuju za "šmejdovství", kdy byla zneužita adresa mojí babičky, zasíláno zboží, které si nikdo neobjednal, nedodrženy podmínky (zboží na žádnou dobírku nepřišlo) a poté předáno agentuře, kde operátor zákaznické linky není ochoten zákazníkovi poradit řešení.
kloubní výživa
Vrátím všechno zboží v nerozbalém stavu mimo první zásilky a budou mi za něho vráceny peníze
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Záleží v daném případě na tom, co spotřebitel v proběhlém telefonickém hovoru odsouhlasil společnosti. Společnost si proběhlý hovor nahrává a má o něm záznam.
Dobrý den.
Paní Grofová, pokud se jedná o záležitost na zákaznickém čísle 5213183 (které jste ve stížnosti neuvedla, identifikovali jsme vás dle e-mailové adresy), tak jste byla kontaktována s naší telefonickou nabídkou vyzkoušet si doplněk stravy z našeho sortimentu dle vlastního výběru s tím, že Vám jako první zašleme Uvítací balíček zdarma a platí se pouze poštovné a balné 79 Kč. Uvítací balíček byl expedován dne 15.11.2015 jako "Balík do ruky" (určitě ne na dobírku) prostřednictvím České pošty (číslo zásilky DR1191909435U).
Vy jste si při hovoru s Operátorem vybrala doplněk stravy FirBones na kosti.
Každý nabídkový hovor má předepsanou strukturu a to, že se jedná o nabídku s pravidelným odběrem, v něm padnout musí, jinak ani my nepovažujeme objednávku za platnou. Hovor si necháme v archivu vyhledat a rádi vám jeho nahrávku také poskytneme. Prokáže-li se nedodržení postupu, veškeré náklady pak dáme na vrub volajícího operátora. Toto ověříme, jakmile nahrávku vyhledáme.
V nabídce zákazníka informujeme o systému zasílání, a nedohodne-li si s námi zákazník jinak, po 20 dnech expedujeme další zásilku se zvýhodněnou cenou 179 Kč, aby mu nechyběla další dávka vybraného doplňku stravy. Takto to muselo být i v tomto případě.
Na Vámi udanou adresu jsme, paní Grofová, po neuhrazení tří pravidelných zásilek (expedovaných po Uvítacím balíčku už rovnou do schránky) zaslali celkem PĚT dopisů, poslední dopis s upomínkou měl splatnost 31.05.2016.
Bohužel jste nám, paní Grofová. nereagovala na ani jeden z těchto dopisů. Proto jsme po splatnosti 5. upomínky celou záležitost předali společnosti M.B.A. Consulting, s.r.o., která pohledávku převzala do své správy.
Kontakty na naše zákaznické oddělení jsou uváděny v každé zásilce, jsou také samozřejmě na našem webu, kde je i kontaktní formulář ke snadnému zaslání dotazu či požadavku.
Máte-li zboží neporušené, rádi jej od vás přijmeme zpět, i když jde o zásilky starší 6 měsíců.
Zašlete jej na adresu zákaznického servisu
Helvetia Apotheke,
P.O. Box 86,
10200 Praha 102,
kam jste se mohla obrátit hned v okamžiku prvních dotazů či pochybností. Záležitost vůbec nemusela dojít do této nepříjemné fáze.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky na čísle 234 099 888.
Náš zákaznický servis je připraven pomoci s řešením každý pracovní den od 8 do 17 hodin.
Společnost MBA nyní informujeme o řešení mezi námi a Vámi.
Prosíme jen o zprávu, zda jste MBA již nějakou částku uhradila. Pokud ne, nic zatím nehraďte, zasláním zboží zpět bude pohledávka vyrovnána.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.