Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
už po několikáté řeším špatné pokrytí sítě kde nemám sít a lidé se mi nemohou dovolat v této situaci už sem řešil jednou u Vodafone a špatná sít a kvalita služeb když sem to říkal na lince na Vodafone vysmáli se mi do telefonu a dnes znova 19.8.2016 špatné jednání říkám to paní a ona říká mi do telefonu samé hm hm hm hm pak jsem ji říkal aby mě uvolnili číslo k odchodu dříve k přenosu než mi stanovily k 15.9.2016 to budu za kvalitní sít platit do 15.9.2016 bud bez signálu nebo na E-síti to opravdu nemysle-jí vážně
mobilní číslo 776518944 František Vopálenský
žádám nápravu operátora Vodafone
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Byla-li výpověď smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb potvrzena společností, skončí závazek uplynutím výpovědní doby. Nebyl-li po uplynutí výpovědní doby závazek ukončen, měl by spotřebitel postup společnosti reklamovat.
Hezký den, Františku,
protože jste nám stejný text vkládal také na Facebook, odpovídal jsem vám přímo tam.
Přeji pěkný víkend.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení: