Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#11985Stížnost na špatné sítě a jednání zaměstnanci špatné k zákaznikovy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 hodin 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2016, před 8 lety

František Vopálenský

Znění stížnosti

už po několikáté řeším špatné pokrytí sítě kde nemám sít a lidé se mi nemohou dovolat v této situaci už sem řešil jednou u Vodafone a špatná sít a kvalita služeb když sem to říkal na lince na Vodafone vysmáli se mi do telefonu a dnes znova 19.8.2016 špatné jednání říkám to paní a ona říká mi do telefonu samé hm hm hm hm pak jsem ji říkal aby mě uvolnili číslo k odchodu dříve k přenosu než mi stanovily k 15.9.2016 to budu za kvalitní sít platit do 15.9.2016 bud bez signálu nebo na E-síti to opravdu nemysle-jí vážně


Produkt

mobilní číslo 776518944 František Vopálenský


Požadované řešení

žádám nápravu operátora Vodafone


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2016 10:21, před 8 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Byla-li výpověď smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb potvrzena společností, skončí závazek uplynutím výpovědní doby. Nebyl-li po uplynutí výpovědní doby závazek ukončen, měl by spotřebitel postup společnosti reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2016 11:00, před 8 lety

Hezký den, Františku,

protože jste nám stejný text vkládal také na Facebook, odpovídal jsem vám přímo tam.

Přeji pěkný víkend.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.8.2016 12:57, před 8 lety


František Vopálenský

Hodnocení: