Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#11986Pokuta za predcasne ukonceni smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2016, před 8 lety

Lucie Krestes

Znění stížnosti

Dobry den,
az po nekolika mesicich jsem zjistil, ze mi O2 uctovali nekolik set Kc / mesic za automaticke dokupovani datovych balicku (po precerpani). Nedavno O2 i zrusilo internet po vycerpani datoveho balicku. Oba fakty povazuji za natolik zavazne, ze jsem se rozhodl pro ukonceni smlouvy.
Byla mi vymerena pokuta 1600 Kc.
Tuto pokutu rozporuji, vcetne i neopravnene nauctovanych poplatku za internet.
Celkem se jedna o cca 2500 Kc. Jak dale postupovat ?

Diky

J.K.


Požadované řešení

Ukonceni smlouvy bez platby pokuty 1600 za predcasne ukonceni + vraceni jiz zaplacenych balicku za uzivani internetu v hodnote cca 900 Kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2016 10:02, před 8 lety

Společnost může měnit podmínky již platné uzavřené smlouvy. Pokud tak učiní, je povinna nejméně jeden měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálková přístup. Zároveň je společnost povinna informovat zákazníka o uveřejnění. Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení zákazníka, je společnost povinna prokazatelně informovat zákazníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude zákazník akceptovat. Informaci je společnost povinna poskytnout zákazníkovi způsobem, který si zákazník zvolil pro zasílání vyúčtování.

Vypnutí připojení na internet po vyčerpání datového limitu považujeme za podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení zákazníka. Spotřebitel měl tedy mít možnost smlouvu ukončit, pokud se změnou nesouhlasil. Nebylo-li spotřebiteli v jeho požadavku vyhověno, je vhodné službu reklamovat. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-5209/jak-se-branit-pokutam-od-mobilnich-operatoru

Co se týče vyúčtování zvýšené o smluvní pokutu, může ho spotřebitel reklamovat u operátora. Český telekomunikační úřad (ČTU) může na základě žádosti spotřebitele rozhodnout o přiznání odkladného účinku reklamace, a to v odůvodněných případech - přiznal by možnost neplatit prozatím rozporované položky ve vyúčtování. V případě zamítnutí reklamace operátorem, se může spotřebitel bránit podáním námitky k ČTU. V takové situaci však již musí zaplatit vyúčtování nebo podat k ČTU novou žádost o odklad platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2016 14:23, před 8 lety

Dobrý den,

o všech změnách ve způsobu využívání datového připojení jsme včas informovali na vyúčtování za služby. O obnově datového objemu rovněž informujeme v SMS zprávách, tudíž se každý náš zákazník může rozhodnout, zda placené obnovy využije, či nikoliv.

Je mi líto, ale poplatky za využité služby obnovy dat jsou zcela v pořádku, vrácení tak není možné. Případná výpověď je rovněž spojena s vystavením smluvní sankce v případě, že máte aktivní závazek na smlouvě.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 14:49, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.9.2016 00:00, před 8 lety


Lucie Krestes

Dobry den,
pokutu 1597 Kc vcetne Dph jsme uhradili, avsak stale ji rozporujeme, a proto zadame o jeji vracrni spolecnost O2. Jsme pripraveni podat stiznost k CTU.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2016 23:37, před 8 lety

Vyúčtování je nejprve nutné reklamovat u společnosti. Společnost je povinna vyřídit reklamaci do jednoho měsíce od jejího uplatnění. V případě zamítnutí reklamace se může spotřebitel bránit podáním námitky k ČTU.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2016 13:45, před 8 lety

Zdravím,

samozřejmě jestli s vystavením smluvní sankce nesouhlasíte, je vhodné podat reklamaci vyúčtování. To lze podat například telefonicky na naší bezplatné lince Péče o zákazníky na čísle 800 02 02 02, případně můžeme také online, jestli jste reklamaci ještě nepodávala.

Kontaktovat nás můžete zde: www.o2guru.cz/guru

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2016 10:41, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.11.2016 12:10, před 8 lety


Lucie Krestes

Dobry den,

reklamoval jsem neopravnenou pokutu s tim, ze O2 vyrazne zmenilo podminky tim, ze uplne zastavili internetova data po vycerpani zakladniho balicku. Proto jsem mel mit moznost od smlouvy odstoupit.
O2 vse popira, viz vyjadreni v priloze.
Proto bych rad vyjadreni od O2 dale podstoupil CTU a domahal se vraceni teto pokuty, kterou povazuji za neopravnenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 15:14, před 8 lety

Spotřebitelce doporučujeme, aby se bez zbytečného odkladu obrátila na Český telekomunikační úřad s návrhem na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace. Návrh na zahájení řízení o námitce může být podán nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2016 16:21, před 8 lety

Dobrý den,

z naší strany už záležitost pokládáme za uzavřenou.
Jestli s naším vyjádřením nesouhlasíte, můžete se dle rady dTestu obrátit na ČTÚ.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2016 08:18, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2016 11:53, před 8 lety


Lucie Krestes

Hodnocení:

Komentář: Pokuta nam byla vracena.