Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den,
az po nekolika mesicich jsem zjistil, ze mi O2 uctovali nekolik set Kc / mesic za automaticke dokupovani datovych balicku (po precerpani). Nedavno O2 i zrusilo internet po vycerpani datoveho balicku. Oba fakty povazuji za natolik zavazne, ze jsem se rozhodl pro ukonceni smlouvy.
Byla mi vymerena pokuta 1600 Kc.
Tuto pokutu rozporuji, vcetne i neopravnene nauctovanych poplatku za internet.
Celkem se jedna o cca 2500 Kc. Jak dale postupovat ?
Diky
J.K.
Ukonceni smlouvy bez platby pokuty 1600 za predcasne ukonceni + vraceni jiz zaplacenych balicku za uzivani internetu v hodnote cca 900 Kc.
|
Tweet |
Společnost může měnit podmínky již platné uzavřené smlouvy. Pokud tak učiní, je povinna nejméně jeden měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálková přístup. Zároveň je společnost povinna informovat zákazníka o uveřejnění. Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení zákazníka, je společnost povinna prokazatelně informovat zákazníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude zákazník akceptovat. Informaci je společnost povinna poskytnout zákazníkovi způsobem, který si zákazník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Vypnutí připojení na internet po vyčerpání datového limitu považujeme za podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení zákazníka. Spotřebitel měl tedy mít možnost smlouvu ukončit, pokud se změnou nesouhlasil. Nebylo-li spotřebiteli v jeho požadavku vyhověno, je vhodné službu reklamovat. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-5209/jak-se-branit-pokutam-od-mobilnich-operatoru
Co se týče vyúčtování zvýšené o smluvní pokutu, může ho spotřebitel reklamovat u operátora. Český telekomunikační úřad (ČTU) může na základě žádosti spotřebitele rozhodnout o přiznání odkladného účinku reklamace, a to v odůvodněných případech - přiznal by možnost neplatit prozatím rozporované položky ve vyúčtování. V případě zamítnutí reklamace operátorem, se může spotřebitel bránit podáním námitky k ČTU. V takové situaci však již musí zaplatit vyúčtování nebo podat k ČTU novou žádost o odklad platby.
Dobrý den,
o všech změnách ve způsobu využívání datového připojení jsme včas informovali na vyúčtování za služby. O obnově datového objemu rovněž informujeme v SMS zprávách, tudíž se každý náš zákazník může rozhodnout, zda placené obnovy využije, či nikoliv.
Je mi líto, ale poplatky za využité služby obnovy dat jsou zcela v pořádku, vrácení tak není možné. Případná výpověď je rovněž spojena s vystavením smluvní sankce v případě, že máte aktivní závazek na smlouvě.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
pokutu 1597 Kc vcetne Dph jsme uhradili, avsak stale ji rozporujeme, a proto zadame o jeji vracrni spolecnost O2. Jsme pripraveni podat stiznost k CTU.
Vyúčtování je nejprve nutné reklamovat u společnosti. Společnost je povinna vyřídit reklamaci do jednoho měsíce od jejího uplatnění. V případě zamítnutí reklamace se může spotřebitel bránit podáním námitky k ČTU.
Zdravím,
samozřejmě jestli s vystavením smluvní sankce nesouhlasíte, je vhodné podat reklamaci vyúčtování. To lze podat například telefonicky na naší bezplatné lince Péče o zákazníky na čísle 800 02 02 02, případně můžeme také online, jestli jste reklamaci ještě nepodávala.
Kontaktovat nás můžete zde: www.o2guru.cz/guru
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
reklamoval jsem neopravnenou pokutu s tim, ze O2 vyrazne zmenilo podminky tim, ze uplne zastavili internetova data po vycerpani zakladniho balicku. Proto jsem mel mit moznost od smlouvy odstoupit.
O2 vse popira, viz vyjadreni v priloze.
Proto bych rad vyjadreni od O2 dale podstoupil CTU a domahal se vraceni teto pokuty, kterou povazuji za neopravnenou.
Spotřebitelce doporučujeme, aby se bez zbytečného odkladu obrátila na Český telekomunikační úřad s návrhem na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace. Návrh na zahájení řízení o námitce může být podán nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.
Dobrý den,
z naší strany už záležitost pokládáme za uzavřenou.
Jestli s naším vyjádřením nesouhlasíte, můžete se dle rady dTestu obrátit na ČTÚ.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Pokuta nam byla vracena.