Společnost


Ralen group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11987Objednal jsem zboží a pak jsem zjistil že jde o podvodnou firmu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2016, před 8 lety

Patrik Oubrecht

Znění stížnosti

Dobrý den


Hledal jsem nový telefon a na serveru heureka jsem našel mobil od obchodu ralen.cz . Zboží jsem objednal a potom jsem zjitil ,že jde o podvodnou firmu. Která si píše vlastní recenze,dává bazarové zboží místo nových. Také se mi podařílo zjistit ,že mají falešné sídlo společnosti.Zboží mi ještě nepřivezli. Co mohu v tuto chvíli dělat ?


Produkt

smartphone iphone 5c


Požadované řešení

nejlépe udělat aby jsem přišel o co nejméně peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2016 09:12, před 8 lety

Pokud před doručením zásilky spotřebitel prokazatelně od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.

Spotřebitel má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů spotřebiteli toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Nereaguje-li prodejce na elektronickou komunikaci, nebere telefon, je vhodné poslat odstoupení od smlouvy písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (nechat si kopii dopisu a dodejku pro případ soudního sporu). Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 16:27, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.