Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Hledal jsem nový telefon a na serveru heureka jsem našel mobil od obchodu ralen.cz . Zboží jsem objednal a potom jsem zjitil ,že jde o podvodnou firmu. Která si píše vlastní recenze,dává bazarové zboží místo nových. Také se mi podařílo zjistit ,že mají falešné sídlo společnosti.Zboží mi ještě nepřivezli. Co mohu v tuto chvíli dělat ?
smartphone iphone 5c
nejlépe udělat aby jsem přišel o co nejméně peněz.
|
Tweet |
Pokud před doručením zásilky spotřebitel prokazatelně od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.
Spotřebitel má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů spotřebiteli toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Nereaguje-li prodejce na elektronickou komunikaci, nebere telefon, je vhodné poslat odstoupení od smlouvy písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (nechat si kopii dopisu a dodejku pro případ soudního sporu). Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.