Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11988Způsob vyřízení záručního i pozáručního servisu NB

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2016, před 8 lety

Michal Janoška

Znění stížnosti

Dne 16.12.2015 jsme si koupili laptop v CZC Krakovská-Praha.Můj syn si ho odvezl do Anglie,kde ho používal.Došlo k závadě-nefunkční sluchátkový výstup a později i k mechanickému poškození monitoru.Spěcháme na zprovoznění laptopu,syn odeslal(cca 3000,-) laptop do ČR a já ho odnesl 30.5.2016 do CZC-Krakovská,kde ho přijali do servisu.Dne 7.6.(e-mail) mi bylo nabídnuto odstranění závady poškozeného monitoru za 6233Kč.Já 9.6.(e-mail)sohlasím a žádám o dokončení opravy,nabízím platbu předem.Reakce CZC 10.6.(e-mail)-Reklamace byla zaslána na pobočku Muzeum a až bude O.K. dají vědět.Dne 1.8.(!)(e-mail)se sám(!) dotazuji na stav mé reklamace.Následující den-2.8. dostávám výzvu (e-mail)Laptop je připraven k vyzvednutí v CZC na pobočce Muzeum.Kontaktuji syna,aby přiletěl z Anglie.Dne 3.8. osobně na pobočce Muzeum zjišťuji,že Laptop není opraven(!).Je v původním stavu!Či-li po více než 60ti dnech(30.5.-3.8.!) nebyla odstraněna ani závada záruční-vadný konektor sluchátka.Navrhuji řešení-odeslat opravený laptop do Anglie na náklady CZC.CZC odmítá.E-mailem 4.8. navruhuji další postup-Celý servis na vrub CZC a nebo odstoupení od smlouvy-důvod nesplnění 30ti denní lhůty odstranění závady(konektor sluchátka) v záruční době.Dne 10.8.(e-mail)zamítavé stanovisko CZC=Nárok na dobropis nevzniká servis byl ukončen 7.6.(sms!).Dne 11.8. shrnuji celou událost,vč. doložení veškeré komunikace a na odstoupení od smlouvy trvám.Poslední stanovisko CZC 12.8.(e-mail):"Závada na jack konektoru nebyla odstraněna,protože má přímou souvislost s nezáručně, mechanicky poškozeným displejem,respektive jack konektor se nedá otestovat,protože počítač nejde připojit na externí monitor,aby se přepnul duplikát obrazu.Toto je poslední stanovisko našeho reklamačního oddělení,pokud s tímto nesouhlasíte můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci". Shrnutí:Syn za peníze odeslal do ČR laptop-spěchal na odstranění závad,na základě mylné informace od CZC-laptop je připraven k vyzvednutí,syn přilétá.Dotazuji se v jiných servisních firmách a serv. technici mi potvrzují,že lze připojit externí monitor přes rozhraní HDMI.A nebo laptop upravit tak, aby šlo otestovat a následně opravit konektor sluchátek dočasným připojením náhradního monitoru.A to vše ve lhůtě kratší než 30 dní.Syn zítra odlétá bez laptopu.Kdybych tento způsob odstranění závad u autorizovaného servisu CZC jenom trochu tušil, tak bych určitě jednal jinak


Produkt

Laptop LENOVO IdeaPad Y50-70 15,6"FHD


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení 30ti denní lhůty opravy závady v záruční době-sluchátka konektoru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2016 08:03, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2016 14:07, před 8 lety

Dobrý den pane Janoška.

Je nám líto, ale na odstoupení od kupní smlouvy nevznikl nárok. Servis (reklamace) byla přijata 30.5.2016 a ukončena 7.6.2016 , tedy ve 30ti denní lhůtě. Reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození, které znemožňuje provést diagnostiku a jakékoli testy zařízení. Bez odstraněné tohoto poškození není možné provést záruční opravu .

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2016 23:59, před 8 lety


Michal Janoška

Dobrý den pane Stýblo
chtěl bych Vám moc věřit,že je Vám líto,že mě nevznikl nárok na odstoupení od smlouvy, ale nějak se mi to nedaří....

Na Vašem vyjádření jsem se nedozvěděl nic nového, bohužel.Opakujete pouze to,co mi již sdělil Váš kolega.Ale (opět) bohužel se stále nedozvídám podstatu problému.A to je:

Proč jste mi nebyli schopni opravit poškozený monitor ani za dobu téměř 60ti dnů po té,co jste mi to písemně slíbili(také psáno viz výše) a ještě jste mne vyzvali k odběru vyřízené reklamace, která vyřízená nebyla.

Nechce se mi věřit,že autorizovaný servis NENÍ SCHOPEN zvláště po té,co mu zákazník souhlasí s placenou formou odstranění závady a dokonce nabízí platbu PŘEDEM(!),odstranit závadu-vyměnit displej ani za dobu více než 50 dní!!! Zvláště když Vaše "Upoutávky o servisu hlásají Levně/RYCHLE/Na vaší pobočce. Ani, dle vyjádření Vašeho kolegy NEBYL NB ODESLÁN DO servisu k odstranění závady mimo ČR. Proč? Za více než 50 dní po souhlasu jste ho ani nestihli odeslat-strašné!

Kdybyste reagovali okamžitě po mém souhlasu, jak slibujete na letáčku "LEVNĚ/RYCHLE/NA VAŠÍ POBOČCE" a (ASI) "NEZAPOMNĚLI" jste ho odeslat k dokončení opravy (můj souhlas jste měli a peníze?, stačilo napsat a měli jste je na účtě),určitě byste stihli i opravit poškozený konektor, který je v záruce,dříve než za dobu 30ti dní.Místo toho mi Váš kolega vzkazuje-cituji:

Dobrý den,

Bohužel, Vy si neurčujete, jak budete kontaktován. My jako firma máme povinnost Vás kontaktovat, a to jsme splnili. Naneštěstí to bylo na telefonní číslo, které nepoužíváte, ale to jsme nemohli vědět a toto číslo je uvedené na servisním protokolu....

Ale dle článku 4 Reklamačního řádu CZC je povinností prodávajícího-cituji:

Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení

Na protokolu o přijetí do servisu není zminka o tom, že byste mne informovali výhradně telefonem, ačkoliv je Vaší povinností-viz výše

...uvést způsob jakým bude kupující informován....

Či-li informace, že je zakázka ukončena 7.6. byla pro mne 10.8. novinkou, zvláště, když Váš kolega mi děkuje za kontaktování a sděluje 10.6.(také popisováno výše)-cituji:

Reakce CZC 10.6.(e-mail)-Reklamace byla zaslána na pobočku Muzeum a až bude O.K. dají vědět

Jeden Váš kolega píše, že servis byl ukončen 7.6. a druhý, že 10.6. byla reklamace zaslána k vyřízení.... A teď Vy (23.8.) dokonce,že byla reklamace zamítnuta.To nechápu!

A proč jste mne MYLNĚ informovali,že je NB k vyzvednutí (také psáno viz výše)?

Na základě Vašeho (dle mého názoru) nevhodného chování k zákazníkovi-omluvte můj výraz, ale jsem velice rozzloben,jsem zbytečně pozval syna do ČR k vyzvednutí NB a nyní se akorát rozčiluji.

Na formuláři o přijetí do servisu poučujete své zákazníky cituji:

POKUD MÁTE ZBOŽÍ PŘJATÉ NA SERVIS A NĚKTERÁ Z KOMPONENT JE V ZÁRUCE, VZTAHUJE SE NA VYŘÍZENÍ SERVISU 30 DNÍ.

Několikrát jsem si pročítal i Váš reklamační řád, kde není zmínka o tom, že můžete zamítnout reklamaci (po téměř 3 měsících), neboť do 23.8. nemám žádnou zprávu o tom, že byste mi zamítli reklamaci-cituji "Vaše" vyjádření:

Reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození,které znemožňuje provést diagnostiku a jakékoli testy zařízení. Bez odstraněné tohoto poškození není možné provést záruční opravu.

Přitom stačilo tak jednoduché PROMIŇTE, MY ZAPOMNĚLI....OMLOUVÁME SE

Pokud mi nevyhovíte s odstoupením od smlouvy, nechám celý případ právně posoudit odborníky.

S pozdravem a děkuji za pochopení
Michal Janoška

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 09:34, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by tak musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit.

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat se všemi vytýkanými vadami. Tento údaj musí být taky uveden na reklamačním protokolu (obsah reklamace a odůvodnění zamítnutí reklamace). Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace a společnost se s touto vadou během reklamace nevypořádala, nebyla reklamace vyřízena včas a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.

Byla-li uzavřena smlouva o opravě věci, je společnost povinna provést opravu v čase, který byl sjednán. Neučiní-li tak, ocitá se v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.

Pokud spotřebiteli kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla škoda, má možnost žádat o náhradu této škody. Vzniklou škodu je nutné doložit a prokázat, že byla zapříčiněna porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2016 16:05, před 8 lety

Dobrý den pane Janoška.

Stanovisko k vašemu servisu je konečné . Servis byl přijat 30.5.2016 a ukončen 7.6.2016 o čemž jste byl informován SMS zprávou na a to 14:03:45 na telefon uvedený v registraci.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2016 08:46, před 8 lety


Michal Janoška

Dobrý den pane Stýblo

s Vaším postojem zásedně nesouhlasím.

Neprezentujete zde vše podstatné, co byste pro objektivitu případu měli. Ba naopak stále opakujete to, co již dávno od Vás vím....


Chybí mi zde zmínka o vyjádření Vašeho kolegy- technika reklamačního střediska, že zakázka pokračuje i po datu Vašeho ukončení zakázky, které jste mi poslali sms a až bude servisní zásah (výměna displeje a oprava konektoru sluchátek) dokončen, budu vyrozuměn. Tak část této komunikace naleznete v příloze

Proč jste neodeslali můj NB do servisu ani za 2 měsíce, aby mi opravili poškozený displej a poté i odstranili závadu- poškozený konektor na sluchátka i když jste měli můj písemný souhlas s placenou opravou, který Váš kolega přijal?

Zásadní věci:

Zakázka pokračovala mým souhlasem s placenou opravou a následnou kladnou reakcí Vašeho kolegy, písemným sdělením.

Vy jste neopravili závady ani po tomto souhlasu i když jste mi přislíbili, že tak učiníte ani za dobu 2 měsíců. A to jsem se ještě musel ozvat já, jelikož od Vás jsem žádnou zprávu nedostával. A možná bych čekal dodnes....


Požádám dTest o právní pomoc a ať rozhodne, třeba soud.

Děkuji za pochopení

Michal Janoška

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 12:56, před 8 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost. Nebude-li možné v rámci služby VašeStížnosti.cz dosáhnout dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2016 14:26, před 8 lety

Dobrý den pane Janoška.

Jak jsem již spal výše, naše stanovisko je konečné. Pokud chcete notebook opravit placeně, doporučuji se obrátit na autorizovaný servis výrobce.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2016 16:51, před 8 lety


Michal Janoška

Dobrý den pane Stýblo

jak jsem psal i já výše, chtěl jsem po Vás opravit konektor na sluchátka-v záruce a placenou opravu-výměna displeje za Vámi navrhovanou cenu. Dokonce jsem Vám nabízel peníze i "předem". CZC odesílala NB do autorizovaného servisu přes 2 měsíce a nebyla schopna ho tam doručit! I když jsem s placenou opravou (výměna displeje) sohlasil.

A výsledek byl takový, že jste NEBYLI schopni mi opravu zrealizovat ani po 2 MĚSÍCÍCH po odsouhlasení!!! A teď mi nabízíte to samé??? A já opět budu čekat opět 2 měsíce? A to pouze v případě, že se ozvu OPĚT já jako první?

A o záruční opravě, která trvá dodnes (vada na konektoru-sluchátka), tu není z Vaší strany ani slovo. Nevěřím Vám ani slovo!

A když Vám neotevřelo oči ani vyjádření odborníků dTestu, pak mi nezbývá nic jiného, než pokračovat ve sporu a nechat ho vyřešit právní cestou.

Jak jsem psal výše, obrátím se na právní pomoc.

SNAD TATO ZKUŠENOST POMŮŽE VŠEM, KTEŘÍ SE ROZHODUJÍ, KDE SI BUDOU ANEBO NEBUDOU NAKUPOVAT ELEKTRONIKU.....

Děkuji za pochopení
Michal Janoška

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 16:58, před 8 lety

Jelikož mezi stranami sporu nebylo možné nalézt smírné řešení, stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.