Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Koupil jsem u Alzy za poslední dva roky cca za 150tis/rok (jsem tak VIP zákazník) a spokojenost byla, nicméně tento červen jsem byl reklamovat a možná jsem se "špatně trefil" na člověka a i produktem (Mac pro počítač)- ale bylo to naprosto tragické. Měl jsem závadu, že občas mi zlobila na notebooku klávesa "space". Pán se na tom podíval a řekl, že jsem to polil (NEPOLIL) a že takových pohádek už slyšel a že to neuznává-může poslat na Apple, ale bude to stejné (neuznají to). Prostě bylo to až takové drzé. Na místě svému Alza VIP obchodníkovi - nemohl s tím nic prý udělat - a poslali mě do servisu, že když to jako uznají tak mi to proplatí (volal jsem na objednání cca 4x a nedovolal jsem se -tak jsem to vzdal, nabyl jsem pocitu, že celou dobu se mě snažili jen zbavit.
Napsal jsem toto jasně svému VIP obchodníkovi -žádná reakce. Z ČOI mi napsali, že jestli to chci řešit, tak soudně (ale suďte se kvůli pár stovkám).
https://www.alza.cz/macbook-pro-13-retina-cz-2015-d2410963.htm
Chci:
1)Omluvu
2)Finanční kompenzaci za opravu cca 700 kč (mohu doložit)
3)Uveřejnění negativní recenze, kterou mi Alza blokuje ve svém systému. Na základě kroků 1+2 mohu korigovat i znění této recenze.
Udělil jsem negativní recenci ke produktu (2 hvězdy z 5) s podobným textem výše, ale oni ji prostě neuveřejnili pořád u tohoto produktu u tohoto produktu mají 100% hodnocení. Opětovně jsem dal negativní recenci + dvě pozitivní k dalším dvěma různým produktům. Pozitvní uveřejnili - negativní opět ne. Na můj dotaz, proč to neuveřejnili - nikdo neodpověděl.Nejsem odborník, ale to mi zavání podvodnou praktikou - uveřejňovat jen pozitvní recenze. Mám screenshoty jako důkaz.
Proto chci aby moji negativní recenzi uveřejnili.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí.
Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, měl by se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Spotřebitel by si měl nechat opravit výrobek na své náklady v servisu teprve poté, co bude mít po zamítnutí reklamace prodejcem vypracován znalecký posudek svědčící v jeho prospěch. U prodejce, popřípadě soudu by se pak mohl domáhat proplacení takovéto opravy. Znalecký posudek by totiž prokazoval, v jakém stavu byl reklamovaný výrobek před provedenou opravou a zda-li se jednalo o vadu, za kterou byl odpovědný prodejce v rámci záruky.
Vážený pane Kováříku,
velmi mě mrzí vzniklá situace. Můžete mi prosím upřesnit, kdy a v jaké pobočce jste byl zboží původně reklamovat? Prosím zároveň o zaslání dokladu o opravě počítače, abych pro Vás mohla prověřit možnosti.
Předem děkuji a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Pobočka Holešovice.
31.5. 2016 v 15:36.
Faktura_2.pdf
Nejde mi o peníze. Prioritně - bylo to drzé a urazil jsem se a žádná snaha mi pomoci - jako snaha se mě zbavit.
Otevřeně říkám, že nejsem si jist jestli u Vás chci ještě nakupovat (i když to vyřešíte). Od reklamace jsem nakoupil cca za 200 tis. jinde a byl jsem ujištěn, že takové chování jako u Vás nezažiji.
Rovněž požaduji DŮVĚRYHODNÉ vysvětlení proč v recenzích neuveřejňujete negativní recence, které jsem dal - byly dvě a tuším měly 2 hvězdy z 5. To mi zavání podvodnou praktikou. Hodně mých přátel pracuje v IT a tohle mi tohle skoro nevěřily - musel jsem jim ukázat screenshoty.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.