Společnost


Slavia pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11994Uvedení v omyl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2016, před 8 lety

Iveta Brázdová

Znění stížnosti

V roce 2013 jsem byla pojištěným u Slavia společnosti a.s. Pojištění povinného ručení. Dne 19.10.2013 bez mého vědomí naboural s pojištěným vozem asi 100 metrů od našeho domu jiný vůz. V době havárie byl díky smutným okolnostem v poďnapilém stavu. Na nabouraném autě vznikla škoda 117.673 kč (což bylo uměle navýšené) a ještě si majitelka nabouraného vozu půjčila auto z půjčovny (i když jsem jí chtěla půjčit své) za 16.335kč. Můj syn byl viník, ale já potom nechápu následující jednání pojišťovny. Poslala jsem pojišťovně veškeré podklady k havárii a neustále se telefonem i e-mailem dožadovala informací jak pojistná událost vypadá a zda mám ještě něco udělat. Nikdy mi nikdo neodpověděl. jen v lednu 2014 mi paní z pojišťovn oznámila, že je vše vyřízené, mě a syna se nic netýká a na mojí žadost mi poslala alespoň dopis, kterým imformovali majitelku bouraného vozu o výši plnění. Mě nepřišla jediná zpráva. Tak jsem si byla jistá o vyřízení věci. Tento pátek ale, skoro po třech letech přišla předžalibní upomínka mému synovi o úhradu 134.008 kč pojišťovně do 30 dnů. Tak tomj nerozumím. 3 roky ani řádek a nyní toto ? Vždyť mi tvrdili že je vše ukončené a nás se to již netýká? Uvedli mě v omyl tím, že jsem nikdy neobdržela já i můj syn žádný dopis o pojistné události a žádnou řádnou upomínku. A hned Předžalobní upomínka? Kde to jsme? Podávám tedy tuto stížnost proti Slavia pojišťovně kde asi 3 roky na danou věc kašlali a teď s námi jednají takto? Nikdy jsem nezapomněla uhradit pojistné, tak si snad zaśloužím normální přímé jednání? Prosím v této věci o pomoc.


Požadované řešení

Vyjádření pojišťovny jak je možné, že v roce 2013 bylo podle nich vše v pořádku a po tfˇech letech pošlou list papiru na základě kterého máme zaplatit 134.008 kč? Jak mohu v dnešní době samých podvodníků této dokumentaci věřit?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2016 13:38, před 8 lety

Podle § 10 odst. 1 písm. b) a odst. 2 písm. e) zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla má pojišťovna právo na náhradu toho, co za pojištěného plnila, pokud se prokáže, že vozidlo bylo řízeno osobou, která při řízení vozidla byla pod vlivem alkoholu, omamné nebo psychotropní látky nebo léku označeného zákazem řídit motorové vozidlo. Pokud však pojišťovna pojištěnému potvrdila, že dluh z výše uvedeného závazku byl splacen, případně jej prominula, tento dluh zaniká a pojišťovna jej nemůže vymáhat. Má-li spotřebitelka takovéto potvrzení, je vhodné si jej uchovat pro případ soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2017 11:52, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.