Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po tydennim vypnuti televize (napr.dovolena) trva nescetne dlouho, nez mohu zase programy videt - zil jsem skoro 30 let v Nemecku a neco takoveho jsem nikdy nezazil - to by jste se za to meli maximalne stydet! To je totiz opravdu pokazdem deolsim vypnuti televize - staci take jen na dva dny!! Rad bych se od Vas dozvedel pricinu a co to ma vubec znamenat?! Na obrazovce jseou zpravy: Neni signal, nebo vyhledavam signal nebo sluzba je kodovana a tato zprava trva 15-20 minut - coz je opravdu neuveritelne a mne to prestava bavit.
Dekuji za brzke a pokud mozno kladne a vystizne vysvetleni.
Tomas Vonavka
Karlovy Vary
Tuto nehoraznost ukoncit!
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme uplatnit reklamaci služby a požadovat slevu z ceny služby, pokud nelze službu využívat z důvodů na straně jeho poskytovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.