Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
telefonicky jsem uzavřel dohodu o připojení k internetu k uvedenému číslu smlouvy. Informace pracovníka na UPC zákaznické lince s nímž jsem dohodu telefonicky uzavřel dne 10.8.2016 byly neúplné a z hlediska výše plateb nesprávné, proto jsem dohodu písemně doporučeným dopisem - dne 17.8.2016 zrušil. I přes písemné zrušení mi dne 21.8.2016 přišlo e-mailem oznámení o instalaci UPC internetu dne 22.8.2016. Jelikož je již smlouva vypovězena je instalace nerelevantní. Žádám o reflektování zrušení smlouvy a ukončení komunikace ze strany UPC ohledně instalace internetu a rozšíření stávající smlouvy na kabelovou televizi.
s pozdravem
ing. Pavel Michalčík
Internet od UPC
Žádám o reflektování zrušení smlouvy a ukončení komunikace ze strany UPC ohledně instalace internetu a rozšíření stávající smlouvy na kabelovou televizi.
|
Tweet |
Pro smlouvu o poskytování služeb elektronických komunikací není zákonem stanovena písemná forma a lze ji tedy uzavřít i ústně nebo prostředky komunikace na dálku (telefonem, či elektronicky). Již samotným uskutečněním telefonického hovoru mohou účastníci fakticky uzavřít smlouvu a následné zaslání smluvních dokumentů v písemné formě má již pouze deklaratorní charakter.
Zvláštní pravidla platí pro takto uzavřené smlouvy přes internet či přes telefon (prostředky dálkové komunikace) nebo mimo prostory obvyklé k podnikání (na ulici či při podomním prodeji). Od takových je možné odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Operátor však musí všechny informace o smlouvě shrnout a zaslat v písemné podobě zákazníkovi. Lhůta na odstoupení od smlouvy běží až od předání všech informací, tedy od doručení písemného vyhotovení smlouvy. Platná právní úprava odstoupení od účastnické smlouvy se nachází v § 63 odst. 9 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.
Vůči komu a kam doručit odstoupení od uzavřené smlouvy musí operátor účastníka informovat nejpozději při uzavírání smlouvy (např. přímo ve smlouvě nebo v podmínkách připojených ke smlouvě). Jinak platí, že se odstoupení zasílá podnikateli na adresu sídla nebo jiného místa podnikání či na jeho e-mailovou adresu. Zákon nestanoví písemnou formu, proto je možné odstoupit od smlouvy i po telefonu. Avšak z důvodu lepší prokazatelnosti tohoto právního jednání lze doporučit formu písemnou, nejlépe doporučeně s dodejkou. Pokud operátor neinformuje v souladu se zákonem spotřebitele o možnosti odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, tato lhůta se prodlužuje o rok.
S klientem jsme již jednali a reklamace byla úspěšně dořešena. Klientovi se znovu omlouváme za mylnou informaci o změně služeb a komplikace s tím spojené.
V případě nesouhlasu s vyřízením reklamace má zákazník právo obrátit se na Český telekomunikační úřad.
V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.