Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#11999Chybný přechod od jiného operátora k T-Mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2016, před 8 lety

Jaroslav Řepka

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěl bych upozornit a zárověň řešit skutečnost chybně uzavřené účastnické smlouvy číslo 51195084 na Internet bez drátu STANDARD, která je uzavřena na jméno B. V. Již 3. měsíc řeším tuto nepříjemnost a dosud nemám žádný výsledek, jen samé přéhazování na operátory a čekání. Paní F., která se představila jako zástupce T Mobilu mi nabídla tento produkt a zárověň vyřešení celého přechodu od stavájícího operátora O2. Problém je v tom, že ze strany pí F. nebyla dokončena výpoveď stávající pevné linky od O2, což bylo potvrzeno společností O2. Veškerá její aktivita a spolupráce skončla předáním smluv jejich kurýrem a od té doby nekomunikuje. Po sléze jsem musel smlouvu u O2 zrušit sám, tím mi vznikla škoda ve výši 7*504Kč, i když bylo paní F. garantováno, že je smlouva vypovězena, pokuta za předčasné ukončení pevné linky O2 byla uhrazena, a že jiný nedoplatek již nebude po mne požadován. Paní F. se vydávala za vedoucí obchodního oddělení T Mobilu. Svým nekorektním chováním dělá špatné jméno vaší společnosti. Očekávám rychlé vyřešení problému včetně finanční kompenzace.
Děkuji za odpověď
S pozdravem Řepka Jaroslav, 606 153 514


Produkt

účastnická smlouva č. 51195084 Internet bez drátu STANDARD


Požadované řešení

rychlé vyřešení problému včetně finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2016 14:01, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud společnost své povinnosti ze smlouvy nedodržela (zajistit přechod služeb k jinému poskytovateli elektronických komunikací) a spotřebiteli kvůli tomu vznikla škoda, má spotřebitel právo na náhradu této škody.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.