Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl bych upozornit a zárověň řešit skutečnost chybně uzavřené účastnické smlouvy číslo 51195084 na Internet bez drátu STANDARD, která je uzavřena na jméno B. V. Již 3. měsíc řeším tuto nepříjemnost a dosud nemám žádný výsledek, jen samé přéhazování na operátory a čekání. Paní F., která se představila jako zástupce T Mobilu mi nabídla tento produkt a zárověň vyřešení celého přechodu od stavájícího operátora O2. Problém je v tom, že ze strany pí F. nebyla dokončena výpoveď stávající pevné linky od O2, což bylo potvrzeno společností O2. Veškerá její aktivita a spolupráce skončla předáním smluv jejich kurýrem a od té doby nekomunikuje. Po sléze jsem musel smlouvu u O2 zrušit sám, tím mi vznikla škoda ve výši 7*504Kč, i když bylo paní F. garantováno, že je smlouva vypovězena, pokuta za předčasné ukončení pevné linky O2 byla uhrazena, a že jiný nedoplatek již nebude po mne požadován. Paní F. se vydávala za vedoucí obchodního oddělení T Mobilu. Svým nekorektním chováním dělá špatné jméno vaší společnosti. Očekávám rychlé vyřešení problému včetně finanční kompenzace.
Děkuji za odpověď
S pozdravem Řepka Jaroslav, 606 153 514
účastnická smlouva č. 51195084 Internet bez drátu STANDARD
rychlé vyřešení problému včetně finanční kompenzace
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud společnost své povinnosti ze smlouvy nedodržela (zajistit přechod služeb k jinému poskytovateli elektronických komunikací) a spotřebiteli kvůli tomu vznikla škoda, má spotřebitel právo na náhradu této škody.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.