Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dosahl vyse vyplaty 1000Kc,uz mesic pisou ceka na termin splatnosti,podle podminek termin-3 pracovni dni,pisou jim na email,nic ne odpovidaji,na vebu maji v diskuzech spatnou povest.Dekuji
zrusit jejich web,at uz lidi ne napali se
|
Tweet |
Dlužník má povinnost splnit svůj dluh řádně a včas. Byl-li čas plnění přesně stanoven, je dlužník povinen plnit i bez vyzvání. Je-li dluh po splatnosti, je vhodné druhou stranu vyzvat k plnění. Dlužník, který svůj dluh neplní řádně a včas, je v prodlení. Po dlužníkovi, který je v prodlení, může věřitel, který splnil řádně své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat zaplacení zákonného úroku z prodlení, který je stanoven v nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Nebude-li dlužník plnit dobrovolně, je vhodné zaslat mu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Nebude-li ani na toto reagovat, doporučujeme vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Jedině soud má právo rozhodnout, na čí straně leží právo a zároveň může uložit dlužníkovi povinnost k plnění, která je exekučně vymahatelná.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.