Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#12004Změna ceny elektrospotřebiče v akci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2016, před 8 lety

Pavlína Klapková

Znění stížnosti

Společnost OKAY v Olomouci na ulici Kafkové 45 nabízela v rámci akce LIKVIDACE ELEKTRA 55% (po-ne 15.-21.8.2016)chladničku Samsung RS7547BHCSPEF za cenu 20.999,-Kč. Prodejna byla navštívena dne 18.8.2016 a prodejcem Karlem byly podány informace k uvedené chladničce. Dále byl na prodejce Karla vznesen dotaz, zda uvedená cena chladničky bude do konce akce-neděle 21.8.2016, kdy by byl realizován nákup chladničky. Prodejce Karel sdělil, že uvedená cena bude stejná do konce akce. V sobotu 20.8.2016 při návštěvě prodejny za účelem nákupu uvedené chladničky byla již cena změněna na cenu 23.999,-Kč. V prodejně došlo k oslovení prodejcem v červené vestě, na kterého byl vznesen dotaz, proč došlo ke změně v ceně u chladničky v rámci akce, kdy při předchozí návštěvě prodejny bylo prodavačem uváděno, že cena chladničky bude v rámci prezentované akce stejná. Prodavačem v červené vestičce bylo arogantním způsobem sděleno, že zaleží jenom na něm, za jaké peníze se bude prodávat a že už je to dost levné a že za tu cenu se to nikdy neprodávalo, že by o tom musel něco vědět. Byla mu předložena fotografie s cenou 20999,-Kč - na což prodavač odpověděl "Hm, za tu cenu to už neprodám."


Požadované řešení

Prodej chladničky dle původně nabízené ceny v akci 20999,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 08:29, před 8 lety

Co se týče inzerce zboží v letákových akcích a jeho následné nedostupnosti, může takové jednání být považováno za vábivou reklamu, což je zakázaná klamavá obchodní praktika dle ustanovení § 4 odst. 3 příloha 1 písm. d) zákona 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele.

Vábivou reklamu je případ, kdy obchodník nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Posoudit, zda obchodník porušuje zákaz vábivé reklamy dle přílohy 1 písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může příslušný krajský živnostenský úřad, který je k tomuto příslušný. Tomuto úřadu můžete adresovat podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2016 15:16, před 8 lety

Vážená paní Klapková,

reaguji na Váš podnět zde na portále vasestiznosti.cz.

Je mi upřímně líto, že jste zaznamenala nepříjemnou zkušenost s nákupem na prodejně a jednání personálu se Vám zdálo neprofesionální. Nastalá situace mne mrzí o to více, že prioritou naší společnosti je, aby od nás zákazník vždy odcházel spokojený. Mohu Vás ujistit, že zajistíme, aby se podobná situace do budoucna již neopakovala.
Celou záležitost jsme tedy prověřili ve spolupráci s příslušnými nadřízenými a ráda bych Vás nyní pozvala na prodejnu OKAY 1053 Olomouc, kde Vám personál lednici prodá za cenu 20 499 Kč. Protože vybraný model není na prodejně aktuálně skladem, zajistili jsme pro Vás převoz z blízké prodejny OKAY. Dle mých aktuálních informací by pro Vás spotřebič měl být připraven ve středu. Abyste však neměla zbytečnou cestu, doporučuji Vám skladovou dostupnost ověřit ještě telefonicky na čísle 585 750 839 nebo na mobilu 724 661 053.

Pevně věřím, že s nabízeným řešením budete spokojena a podaří se nám přesvědčit Vás o tom, že na kvalitě našich služeb a Vaší spokojenosti nám skutečně záleží. Budeme rádi, pokud vyjádříte svůj názor na finální dořešení také prostřednictvím hodnocení na tomto portále.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2016 23:41, před 8 lety


Pavlína Klapková

Vážená paní Rosypalová,
byla jsem již rozhodnuta více nevyužít prodejen OKAY, ale vzhledem k Vašemu vstřícnému jednání a zaujetí postoje k výše popsané situaci ve Vaší prodejně v Olomouci jsem se rozhodla využít Vaší nabídky a prodejnu jsem tedy opětovně navštívila a dne 31.8.2016 jsem uskutečnila nákup uvedené chladničky, kdy personál prodejny v Olomouci na ulici Kafkova 45 se o celou věc naprosto profesionálně postaral. Chladnička mi byla prodána za cenu 19.999,-Kč. V současné době realizuji nákup veškerých el. spotřebičů do bytu a kuchyně a pravděpodobně využiji opětovně prodejnu OKAY.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2016 08:10, před 8 lety

Dobrý den, paní Klapková,

děkuji za Vaši reakci.

Jsem velmi ráda, že jste nabídky využila a rozhodla jste se i do budoucna nakupovat v našem obchodě.
Věřím, že předchozí zkušenost bude tou poslední nepříjemností, která Vás při nákupech u nás potká a nové spotřebiče Vám budou dlouho a dobře sloužit.

Těšíme se na další spolupráci s Vámi.

S pozdravem a přáním hezkých dnů,

Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.9.2016 16:51, před 8 lety


Pavlína Klapková

Hodnocení: