Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před dvěma měsíci jsem objednala zboží za cca 1 000kč. Přišel potvrzovací email o přijetí platby, od té doby nic. Zboží nedorazilo. Na email nikdo neodpovídá (poslala jsem tři), telefon nikdo nezvedá. Následně jsem na heuréce našla hodnocení obchodu - velmi negativní a podobné zkušenosti. Na facebooku se mi ozvala paní, co z obchodu 5 let vymáhala 5 tisíc, pomohl až právník. Podotýkám, že emaily, co jsem psala, byly slušné. Psala jsem, že zboží stále nedorazilo, co se tedy děje..v posledním už jsem napsala, že si budu stěžovat, ale že stále doufám, že jsou solidní. odpověď žádná.
V tomhle stádiu už chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
Vaši objednávku není možné vyřídit, jelikož jste si objednala zboží, které nebylo a není skladem. Při odeslání objednávky jste souhlasila s dodacími podmínkami, kde je stanoveno, že je pokud zboží není skladem bude objednáno u výrobce. Jelikož se jedná o zboží dovážené z USA, kde sídlí firma Toesox, není možné zboží naskladnit do několika dnů jak je obvyklé u některých obchodníků, kteří nakupují třeba u velkoobchodů v ČR. Objednávky jsou dělány jednou za čtvrt roku, tak abychom vám mohli nabídnout příznivou cenu, vzhledem k dalším poplatkům za dopravu z USA, celní řízení a další administrativní kroky, které jsme nuceni ze zákona dodržovat. Proto je termín naskladnění od 7-180 dnů, jak je uvedeno v dodacích podmínkách. Jinými slovy tedy vždy záleží kdy si zákazník objedná zboží, buď čeká krátkou dobu, nebo dlouhou podle toho do jakého „období se trefí“.
Portál Heuréka nás nezajímá a pokud si myslíte že by eshop fungoval kdyby přišlo asi tak 5 objednávek za rok tak se pletete. Samozřejmě máme i jiné zákazníky z jiných portálů a vyhledáváčů, kteří jsou spokojení a nemají potřebu něco ventilovat na internetu. Na Heuréka jsme jen z důvodu jakési reklamy, je to stejně podvodný portál kde je to jen o tom kdo víc z obchodníků zaplatí, než aby sloužil k opravdovému porovnání ceny zboží.
Další vaše údajné informace jsou opět nepravdivé, jak bychom mohli někomu dlužit pět let zpět když eshop nebo respektive firma začala provozovat živnost před necelými 2 roky. Nesmíte věřit všemu co vám říkají v televizi a píšou na Facebooku.
Pokud chcete samozřejmě jsme ochotni objednávku dořešit, můžeme vám zaslat i jiné provedení nebo barevnou variantu, ač to bude s vaši velikosti XL problém, jelikož je tato velikost prodejná minimálně a tak skladem máme jen pár kousků. Případně musíte sečkat až vámi objednané modely naskladníme z USA.
Dobrý den.
Děkuji za odpověď, i když vedenou v lehce arogantním duchu. Při objednání jsem si samozřejmě všimla, že zboží nebylo skladem, ale na objednání, to tak bývá. Počítám v těch případech s tím, že to bude trvat o trochu déle. S čím tedy opravdu nepočítám je, že to bude trvat několik měsíců! Navíc když si necháte předem zaplatit na účet a pak neodpovídáte na emaily ani nezvedáte telefon. Chtěla jsem s vámi normálně komunikovat, psala jsem normální dotazy ohledně zboží a nikdo na moje 4 emaily nereagoval. Až teď, když jsem si stěžovala prostřednictvím dtestu.
Co se týká mojí, podle vás, údajné informace ohledně vymáhání peněz z vaší firmy, máte pravdu, nebylo to pět let zpátky, bylo to později, ale jednalo se o 5 tisíc, což je opravdu dost a řešilo se to s právníkem, vy to musíte vědět.
Kdyby váš obchod normálně komunikoval, bylo by vše jinak, takhle vás žádám, abyste mi poslali peníze zpět.
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
Nikdo vás zaplatit nenutil, byla to vaše svobodná vůle a rozhodnutí, na výběr máte i dobírku a zaplatit jste mohla až při převzetí. Arogantní odpověď není, je to jen prostě tak jak to je, buď se vám to libí nebo ne. Chyba není na naši straně, postupujeme dle obchodního řádu který je na našich stránkách a s kterými jste jako svéprávná osoba souhlasila.
Nevím co tu rozpitváváte něco co kde něco plácnul. Nepatří to do podstaty vašeho obvinění. A pro vaši informaci, žádný soud ani exekuce, ani právní vymáhaní a vyhrožovaní, tudíž ani vracení 5000 neproběhlo.
Vaši objednávku tedy stornujeme a zašleme peníze zpět, nemáme za potřebí se tu dohadovat o "...." a omlouvat se vám za vaši chybu a nepozornost nebudeme. Mějte se, smějte se a vesele sdílejte na FB!!
Ok, tim bychom to mohli uzavřít. Budu tedy čekat na vrácení peněz. Není mým koníčkem něco pitvat na internetu, jak naznačujete. Opravdu mi šlo pouze o to, že mi zboží stále nepřicházelo a já se opakovaně bez odezvy na vás obracela a dotazovala. Snad bych byla ochotna počkat tu vtipně dlouhou objednací dobu, kdyby mi byl někdo odepsal. Jelikož reakce přes měsíc žádná, logicky jsem se zalekla, že jsem narazila na podvodný obchod.
PS: Televizi nemám a qni se nepovažuji za klasickou konzumentku.
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku. Bude-li případ opravdu úspěšně vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost ohodnotit a uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Díky tomuto portálu firma začala po dvou měsících komunikovat a vše se vyřešilo.