Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#12008Aktivace balíčků, které nemám možnost využít, překvapivě vysoké vyúčtování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2016, před 8 lety

Tomáš Julák

Znění stížnosti

Při našich zahraničních pobytech nám Vodafone po prvním přijatém hovoru, přijaté SMS aktivoval balíček Roaming na jeden den, o který jsme nestáli. Ok, jiné řešení asi náš tarif neumožňuje. Nicméně během naší letošní dovolené se platba za služby zvýšila asi o 4000,-, aniž bychom nějak více telefonovali, posílali SMS či užívali mobilní data. Navíc legrační bylo, že nás operátor vítal např. ve Slovinsku, či ve "světě" ačkoli jsme byli v Kosovu nebo v Albánii (=Evropa, celkem nedaleko) apod.
Očekával bych vysvětlení, případně nějakou náhradu. Peníze jsem zaplatil, protože ten telefon doma bohužel občas potřebujeme. Při žádném pobytu v zahraničí to takto "nenaskákalo" , i když ve výše zmíněných zemích už jsme opakovaně byli.
Děkuji za vyřízení a jsem s pozdravem.
Tomáš Julák


Produkt

účet Vodafone


Požadované řešení

Vysvětlení, proč byla platba o tolik vyšší, případně vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2016 10:51, před 8 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním od operátora je základním prostředkem obrany uplatnění reklamace vyúčtování ceny služby. Reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li spotřebitel vyúčtování, pak do dvou měsíců ode dne poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. O výsledku reklamace musí operátor spotřebitele prokazatelně informovat, jinak mu hrozí pokuta.

Doporučujeme z důvodů prokazatelnosti právního jednání uplatnit reklamaci písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí. Operátor informuje své zákazníky o právu podat stížnost/reklamaci, a to např. přes Reklamační formulář, který lze nalézt na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Případně poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

I když reklamaci spotřebitel podá, musí zaplatit vyúčtovanou cenu, pokud se nerozhodne v jeho prospěch ještě před splatností. Český telekomunikační úřad na žádost účastníka může splatnost odložit, ale je třeba o odklad požádat. V případě, že poskytovatel služby elektronických komunikací reklamaci zamítne, má účastník možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2016 10:57, před 8 lety

Hezký den, pane Juláku,

roamingové služby vám účtujeme podle toho, jaký roamingový tarif máte nastavený. Určitě doporučuji před odjezdem provést kontrolu nastavení v samoobsluze Můj Vodafone, případně s operátorem na *77.

Roaming na den je jedním z nabízených tarifů, můžete ale využívat také World Roaming, se kterým platíte za každou využitou minutu, SMS nebo kilobajt pro připojení na internet. Základní přehled o roamingových tarifech najdete např. na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/140,242/a_id/1818/.

Jestli nesouhlasíte s Vyúčtováním, můžete podat reklamaci, a to nejjednodušeji přes Reklamační formulář na stránce https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2016 09:50, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.9.2016 13:09, před 8 lety


Tomáš Julák

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
po Vašem komentáři z 22.8. jsem se obrátil na operátora. Nebylo to sice uznáno jako reklamace, nicméně obdržel jsem uspokojivou finanční kompenzaci.
Děkuji a jsem s pozdravem.
Tomáš Julák