Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
klikla jsem na ikonu internetu na mobil.tel. a otevřela se mi stránka,která se tvářila jako můj antivir i co se týká grafiky a psalo to, že poslední test byl 06.08.2016 a mobil není chráněn.Chránit?, tak jsem to odklikla a přišla mi tato sms FOR ANTIVIRUS-6:1470420724mb44831500754:1- potvrďte že chcete chránit svůj mobilní telefon.Klikněte na odeslat. Tak jsem klikla přišla tato sms, Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef Podpora plateb:support@medianetpay.com.
Psala jsem mail na tuto adresu media market support@medianetpay.com,že chci vrátit peníze,ale přišel tento mail zpátky s touto odpovědí:Dear Lucie Bošková, We would like to acknowledge that we have received your request and a ticket has been created. A support representative will be reviewing your request and will send you a personal response.(usually within 24 hours). Thank you for your patience. Sincerely, Media Marketing Internet S.L a níc se nedělo. Byla adresa na stažení účtenky, ale ta se nedala zobrazit,hlásilo to chybu. Volala jsem tel. číslo 234718513,má to být zákaznická podpora a paní na mě křičela, že technicky není možné, aby mi peníze vrátili a příště si mám dávat pozor.
Děkuji za pomoc a přeji krásný den. Lucie Bošková tel. 724834242
Chci vrátit peníze, protože je ze mě vymámili podvodem.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by však prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.