Společnost


HYUNDAI - Fischer CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12022Nevydání velkého technického průkazu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2016, před 8 lety

Tomáš Jáchym

Znění stížnosti

Tři měsíce čekám na vydání velkého technického průkazu k zakoupenému automobilu Hyundai IX 20


Produkt

Automobil Hyundai IX 20


Požadované řešení

K mé spokejenosti.Zaplatil jsem hotově.Automobil nemůžu řádně užívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2016 08:34, před 8 lety

Pokud se v daném případě jednalo o prodej nového vozu a kupujícímu nebyl dodán velký technický průkaz, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku, vzhledem k tomu, že dopravní prostředek nevyhovuje požadavkům právních předpisů.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se na prodávajícího písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou a uplatnit nesplněnou jakost při převzetí výrobku, spotřebitel má v daném případě právo na odstranění nesplněné jakosti výrobku, tj. doplnění technického průkazu. Zákonná lhůta pro vyřízení je stejná jako u reklamace, tj. třicet dní. Jestliže po uplynutí této lhůty nebude průkaz dodán, může spotřebitel odstoupit od uzavřené kupní smlouvy a žádat vrácení peněz. Kupující musí v souvislosti s odstoupením od kupní smlouvy vrátit zakoupené zboží včetně příslušenství.

Dle § 570 občanského zákoníku právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2017 06:11, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.