Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zavolal mi obchodní zástupce společnosti Helvetia Direct Marketing s.r.o. V telefonu mi opakovaně potvrdil, že v případě zájmu se bude jednat o jednorázovou zásilku a pouze v případě mého zájmu si můžu zboží později znovu objednat. Objednal,jsem tedy JEDNORÁZOVÉ zaslání na DOBÍRKU. Přišel mi dnes balíček na poštu bez dobírky s fakturou-složenkou na 79 kč uvnitř.
CLA Diet -20kapslí ...........328kč
sleva..........................-328kč
Poštovné a balné ..............79kč
Zaslal jsem dnes e-mail info.cz@helvetia-dm.com Žádost o zrušení pravidelného zasílání a žádost o zrušení svého souhlasu se všemi skutečnostmi uvedenými v nabídce, rovněž tak se zpracováním svých osobních údajů dle zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb a dle zákona o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb.
Nevím zda mám uhradit částku 79 Kč nebo tento balíček zaslat zpět bez uhrazení této částky.
CLA Diet
Zrušení pravidelného zasílání vašich produktů s platností od 22.8.2016.
Zrušení svého souhlasu se všemi skutečnostmi uvedenými v nabídce, rovněž tak se zpracováním svých osobních údajů dle zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb a dle zákona o některých službách informační společnosti č. 480/2004 Sb.
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Záleží v daném případě na tom, co spotřebitel v proběhlém telefonickém hovoru odsouhlasil společnosti. Společnost si proběhlý hovor nahrává a má o něm záznam.
Kogentní pravidla českého právního řádu musí dodržovat subjekt podnikající na českém trhu. Takovýmto pravidlem je i zákaz nekalých obchodních praktik, mezi které patří i tzv. klamavé konání a klamavé opomenutí (§ 4 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).
Porušování zákazu používání nekalých obchodních praktik může být sankcionováno Českou obchodní inspekcí, a to až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vážený pane Kobylko,
děkujeme za Vaši zprávu, i když bychom byli radši, kdybyste kontaktoval přímo náš zákaznický servis, který je připraven takovéto požadavky řešit obratem..
Dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu .
Před časem jste byl kontaktován/a naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostal nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále.
Každý nabídkový hovor má předepsanou formu a muselo Vám být řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní. Určitě ne na dobírku, protože chceme, aby si zákazník zboží před platbou prohlédl.
Úvodní balíček byl proto zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného produktu .
Dále jste v hovoru dostal informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek. Pokud tedy od Vás do 7 dnů po přijetí uvítacího balíčku nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější. Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .
Jestliže se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
Mimo to je možné odběr nastavit dle Vašeho přání, s delším intervalem, s vyšším množstvím se slevou, na dobírku. Stačí nás jen kontaktovat na tel. čísle 234 099 888 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.
Odběr máte k dnešnímu dni zrušen a Vaše údaje odstraňujeme z marketingové databáze, aby na ně dle zákona č. 101 o Ochraně os. údajů nebyla činěna žádná další nabídka obchodu a služeb.
V případě, že ani o tu první zásilku nemát zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu. Zboží jen musí být originálně zabaleno a zásilka řádně ofrankovaná. Zašlete na adresu: Helvetia Apotheke, P.O. Box 86, 10200 Praha 102.
Pokud si zásilku ponecháte, prosíme o úhradu do data splatnosti uvedeného na složence.
Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.
Zůstáváme s pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Dle návrhu jsem uhradil požadovanou částku na faktuře ..79,-Kč a beru celou věc za uzavřenou.