Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12029Neproplacení výhry

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2016, před 8 lety

Tereza Helmichová

Znění stížnosti

Dne 15.07.2016 jsem vyhrála 3.000 Kč v TV soutěži. Po mé odpovědi se hovor přerušil, tak jsem psala 1.mail na který mi bylo rychle odpovězeno a o 2dny později mi volal pán a ptal se na údaje kvůli zaslání výhry. Dnes je 22.08.2016 a dosud jsem výhru nedostala. V reklamačním řádu je uvedena doba na vyplacení 1 měsíc, rozuměje 30 dní. Opět jsem tedy poslala email a dosud se mi nikdo neozval.


Produkt

Výhra v TV soutěži


Požadované řešení

Řešením vidím omluvu a okamžité zaslání peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 12:03, před 8 lety

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách. Výhru ze hry není možné v daném případě vymáhat dle § 2874 občanského zákoníku (jedné se o tzv. naturální obligaci). Výjimka z toho je upravena v § 2283 občanského zákoníku, kde je stanoveno, že ustanovení o nevymahatelnosti pohledávek ze sázky, hry nebo losu a ustanovení o pravomoci soudu výhru snížit se nepoužije na pohledávky ze sázky, hry nebo loterie provozovaných státem nebo podléhajících úřednímu povolení.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2017 14:53, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.