Společnost


EPK Trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12035Nezaplacený přeplatek za el.energii a plyn r.2015

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2016, před 8 lety

Lubomír Kopčil

Znění stížnosti

Přeplatek za el.energii z r.2015 je 8770,-Kč,splatnost 18.3.2016, za plyn 6109,-Kč splatnost 2.3.2016.
EPK Trade s.r.o. zdůvodňuje nevyplacení soudně zablokovanými účty na podnět dodavatele el.energie AMPÉR Market. Soud zatím spor nerozhodl.
Domnívám se, že přeplatek za plyn je zadržován zcela bezdůvodně, a.s.AMPÉR Market dodával jen elektřinu.


Produkt

Nezaplacený přeplatek záloh na el.energii a plyn


Požadované řešení

Vyplacení přeplatků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2016 22:05, před 8 lety

Podle informací uvedených v insolvenčním rejstříku, bylo dne 24. srpna 2016 zahájeno proti společnosti EPK Trade s.r.o. insolvenční řízení. Detail insolvenčního řízení se společností EPK Trade s.r.o. je možné vyhledat na následující webové adrese: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=180BF97656A74E74B4E8F26710B7545C

Je-li zahájeno insolvenční řízení, není možné uplatnit pohledávky (žádat vrácení přeplatků) vůči dlužníkovi žalobou. Pohledávky vůči dlužníkovi je nutné přihlásit do insolvenčního řízení do uplynutí lhůty stanovené rozhodnutím o úpadku. Přihlášku pohledávky lze podat pouze na předepsaném formuláři, jenž je možné vyhledat na webové adrese: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

Více informací o insolvenčním řízení je možné vyhledat na webové adrese: http://www.insolvencni-zakon.cz/obecne-informace/insolvencni-pravo.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2017 06:14, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.