Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kka Ceslice prochazi masivni rekonstrukci a jsou tam neunosne podminky prodeje .Prach hluk nebezpecne prodejni prostory a zaroven pravdepodobne neodbornee prodavacky na momentalni zastup. V teto situaci jsem se nechala presvedcit slecnou u zaclon ktera me vysvetlila ze zavesy ktere meli vystavene a i vzhledem k rekonstrukci ve sleve jsou zatemnovaci a vhodne pro pouziti v loznici.Nebylo mozne zavesy v prasnem stavebnim prostoru prohlednout.Doma jsem zjistila ze zaclony nejsou zatemnovaci a zavolala jsem do Kika Ceslice zda je mohu vratit .Odpoved znela ano a tak jsem opet vyrazila 50km do Ceslice. Po predneseni zadosti o vraceni penez nebo vymeny za voucher me bylo zdeleno ze Kika ma zvlastni nastaveni od jejich nemeckeo majitele a penize me 10 den jiz nevrati protoze jejich nastaveni je 8 dni od prodeje. Reklamni podminky nejsou nikde v obchode ani na uctence popsane a krome toho nevim jak je mozne aby obchod prodavajici pod registraci ceskeho obchodniho rejstriku mel svoje vlastni podminky .Mame prece mistni zakony o reklamci zbozi!
Prosim poradte jak dal Mam zde nevhodne zavesy v hodnote 4124 KC
S pozdravem
Olga Bunce
prod kod 620934 hotove zavesy
vraceni penez nebo vymena za voucher ktery uplatnim azKIKA bude opet funkcni
Dale bych doporucovala komletne uzavrit prodejnu po dobobu rekonstrukce je to tam plno nebezpeci a spiny
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).
Možnost odstoupit od smlouvy by měla spotřebitelka pouze při porušení povinnosti ze strany prodávajícího. Pokud by spotřebitele pověřený pracovník společnosti při uzavírání kupní smlouvy informoval o tom, že závěsy mají určitou spotřebitelem vymíněnou vlastnost, potom jsou tyto informace závazné. Avšak může být v daném případě problematické prokázání podání této informace ze strany společnosti.
Pokud následně spotřebitel zjistí, že výrobek deklarovanou vlastnost nemá, jedná se o nesplnění jakosti při převzetí podle § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kdy výrobek nemá vlastnosti, které prodávající popsal. Reklamace se pak bude řídit § 2169 občanského zákoníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.