Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Nejsem spokojený se sluchátky jak hrají.
na displeji je lehce odloupnutý
Defender FreeMotion B600
vrácení peněz
|
Tweet |
Zakoupí-li spotřebitel zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, má právo zboží reklamovat u prodejce.
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na prodávajícího v kterékoliv jeho prodejně (s ohledem na sortiment). Vadné zboží je nutné prodávajícímu (popř. servisu) předat za účelem posouzení i odstranění vady vždy, není-li stanoven nebo dohodnut postup jiný.
Kupující má právo při uznané reklamaci na dodání nové věci, případně jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může kupující odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený, pak má kupující právo na opravu. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.
Vážený pane Sedláčku,
omlouvám se za opožděnou reakci na tomto portále. Kolegové s Vámi již 25.8.2016 vše interně vyřešili nabídkou vrácení zboží, věřím proto, že situace byla vyřešena k Vaší spokojenosti.
Pokud je to opravdu tak, prosím o uzavření tohoto podnětu případně mi dejte vědět podrobnosti.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.