Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#12046Nelze ukončit se společností obchodní vztah, zaslali věci,které jsem neobjednal

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2016, před 8 lety

Emanuel Kušner

Znění stížnosti

Ve 3. měsíci t.r.jsem se zapojil do soutěže Princezna Diana-královna lidských srdcí.Podstatné je to,že na této přihlášce jsem jasně označil křížkem-Nesouhlasím sw použitím kontaktních údajů.To ovšem fy nerespektovala a začla zasílat další zboží.Mně nezbylo nic,než zuásilky neobjednané vracet.
V dárkovém balíčku byla Prřincezna Diana a v nevžádané zásilce byla další.Jak jsem zjistil,vrátil jsem jinou,která je za 1650Kč.Za to mně ještě přiúčtovali 26OKč za upomínku.
Jsem z toho zoufalý(jsem ročník 1927/květen),proto jsem jim dnešním dnem nabídl návrh Na mimosoudní vyrovnání.Mají mně poslat to,co bylo součásti soutěže a já jím vrátím tu spropadenou Dianu.
Požýádal jsem o pomoc ČOI(čojku) o radu i Min.fin.Nikdo se však do toho nepusti,jen královské rady.


Produkt

Dejte mně vašeo maila a já vám část korespodence pošlu.


Požadované řešení

Jak jsem uvedl dříve,bylo by dobré té zahgraniční fy tak zvaně přistříhnout křídla.V plzni je jen zprostředkovací zastoupení.Koresponduje pokaždé někdo jiný.Jan Fantl obchodní ředitel,nebo posledně Stanislav Novák


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 08:11, před 8 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od každé jednotlivé zásilky ve 14 ti denní lhůtě. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Společnost sama uvádí, že ji lze kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.

Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.8.2016 14:18, před 8 lety

Vážený pane Kušnere,

znovu upozorňujeme na předchozí korespondenci posledních 4 měsíců, kde Vám vše bylo důkladně vysvětleno ( 6 dopisů ).
Znovu Vám přikládáme kopii textu z dopisu ze dne 8.4.2016.

----------------------------------------------------------------------------------


Místo: Plzeň
Datum: 08.04.2016
Zákaznické číslo XXXX




Vážený pane Kušnere,

srdečně děkujeme za Vaše sdělení, na které rádi odpovídáme.

Vámi zpět odeslaná zásilka k faktuře č.003 byla registrována.
Bohužel došlo k záměně.
Místo výrobku « Diana - Legenda », který jste chtěl poslat zpět, jsme obdrželi Vámi zaplacený výrobek « Diana - Manželka ».

Samozřejmě máte také možnost uhradit vzniklou pohledávku/ rozdíl u faktury č. 003 a nebo zaslat zaměněný výrobek zpět na naši adresu. Prosíme, mějte na paměti, že tyto exponány představují obohacení Vaší sbírky.

K Vašemu přehledu přikládáme výpis z účtu.

Pochopitelně se budeme i v budoucnu snažit, abychom Vám v případě jakýchkoli přání nebo otázek nadále stáli po boku coby Váš kompetentní partner.

V případě dalších otázek a poradenství nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.

Těší nás, že jsme Vám mohli poskytnout potřebné informace.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis


Příloha: výpis z účtu

* Výpis z Účtu*
Datum: 08.04.2016
Zákaznické č.XXXX


Datum Účtování k faktuře k úhradě uhrazeno Saldo

21.03.2016 Faktura 3 2048,00 2048,00
1 0007575 Exklusivní nabídka pro Vás !
1 1616547 Informace - Sběratelský servis
1 2600076 Replika králov.zasnub. prstenu
1 1950662 Diana – manželka 199,00
1 1950663 Diana – legenda 1750,00
1 Poštovné 99,00
1 2625694 Diana Gigant 70/70mm kazeta
30.03.2016 Bankovní platba 3 199,00 1849,00
07.04.2016 Vratka 3 199,00 1650,00
1 1950662 Diana - manželka
1 2625694 Diana Gigant 70/70mm kazeta


Obnosy z tohoto účtu k úhradě: 2048,00 uhrazeno: 398,00

Aktuální stav účtu 1650,00

Poplatek za upomínku 0,00

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vaše informace (označením křížkem) , že si nepřejete , aby Vaše adresa byla využívána pro další komerční účely (nebyla nabízena dalším firmám) byla ihned při objednávce dodržena.

Vaše údaje naše společnost nenabízí dalším subjektům.

V případě dalších otázek a poradenství nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.8.2016 18:07, před 8 lety


Emanuel Kušner

Dne 25.8.2016 se telefonicky spojím s p.Stanislav Novák.Budu požadovat,jak jsem již písmně žádal,vrátit to co mně náleží a já jim obratem pošlu tu prokletou Dianu legendu.jestliže na to nepřistoupí,aby prokázali,kdy a jakou objednávkou mně poslali věci o které jsem neměl záajem.
Jinak cituji,co jsme podepsal dne 4.3.2016.
V rámci našeho sběratelského servisu obdržíte na ukázku další vydání z edice"Diana-portéty jedné princezny"za zvýhodněnou cenu.Tento exkluzivní sběratelský servis můžete bez udání důvodu kdykoliv ukončit.
Ano,informujte mne prosím telefonicky nebo e-mailem o dalších zajimavých nabídkách.Souhlasím s použitím mých kotakních údajů k tomuto účelu výhradně firmou HMK GmbH. X V případě nesouhlasu označtwe ,křížkem.Používání Vašich osobních údajů pro reklamní účely můžete kdykoliv odvolat.Podle řpíslušného zákonu je odpovědným místem:HMK GmbH,Leubernstrase 6,CH-828O Kreuzlinge.....I po tomto zaklínadle mně nadále přicházely nové,výhodné nabídky.Já jsem tuto poznámku četl,i když malým písmem(nevýrazným) a ten křížek jsem uvedl.Prosím o vaši spolupáci,předem děkuji.LOGO Co je dobré pro mne,je dobré i pro ostatní.Emanuel Kušner(908DE)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2016 09:19, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2016 11:05, před 8 lety

Vážený pane Kušnere,

na základě dnešního telefonického rozhovoru Vám sdělujeme.

Po zaslání urgované ražby zpět na naší adresu Vám bude vrácena Vámi zaplacená ražba.

Tím bude stav účtu vyrovnán a pohledávka u společnosti Alektum Inkasso s.r.o. stornována.

Doufáme, že záležitost byla vyřešena k vaší spokojenosti.

S pozdravem

Váš zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2016 20:07, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2016 08:48, před 8 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Děkuji za spolupráci, došlo opravdu (nesmím to zakřiknout) k dohodě. Příště musím být velmi opatrný a číst to co je v drobném písmě."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť spor byl urovnán dohodou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.