Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamoval jsem u vaší společnosti router ASUS DSL-N14U. Zaslal jsem tento na reklamaci a bylo mi sděleno, že nebude opravován, ale bude vrácena částka.
Cituji: "Reklamace (R5617b06419e23) byla ukončena dobropisem. Poprosíme Vás o zaslání čísla účtu, případně jiného kontaktu, kam bude poukázána částka za reklamované zboží."
Bylo mi vytýkáno, že jsem s routerem neposlal adaptér. I přes nesouhlas s tímto tvrzením jsem doposlal nový adaptér a své náklady. Tato zásilka s ním byla Vaší společností převzata. Přesto mi bylo z dobropisu odečteno 280czk.
Tímto tedy žádám o doposlání zbylé částky 280,- na mou adresu uvedenou na faktuře a u reklamace.
T.Růžička
ASUS DSL-N14U router
Vrácení z dobropisu stržené částky ( 280,- ) na mou adresu uvedenou na faktuře a u reklamace.
|
Tweet |
Kupující vždy s odstoupením od smlouvy musí vrátit zakoupené zboží včetně příslušenství.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.