Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.1.2013 jsme zakoupili rychlovarnou konvici UNOLD 18590
Dne 21.3.2013 jsme uplatňovali reklamaci č.481 - nedoléhá víčko-prasklé připojení k pevné části-nebezpečí opaření při vylévání vody.
Reklamace vyřízena výměnou vadných dílů dne 12.4.2013
Dne 8.8. jsme uplatňovali znovu reklamaci č.5885, která nám byla zprvu zamítuta s tím,že je vše funkční. po našeme-mailu tohoto znění:na konvici nedoléhá víčko. Při vylévání vařící vody hrozí nebezpečí opaření.
Když jsme konvici použili před touto poruchou, víčko po zmáčknutí tlačítka odskočilo a drželo v otevřené poloze. Dnes to víčko tzv. plandá. Když s konvicí zatřesete, ozývá se z prostoru víčka zvuk, jako když je tam nějaká uvolněná součástka. Zřejmě tam praskla nějaká pružinka, která držela víčko otevřené ve stabilní poloze. A pokud se víčko zavřelo, drželo také ve stabilní poloze, takže vroucí voda vytékala jen hubičkou a ne současně okolo víčka. Jinak konvici samozřejmně udržujeme dle návodu a odstranujeme vodní kámen. Prosím, zkontrolujte konvici, ještě jednou, důkladněji.
Po tomto našem e-mailu byla reklamace vyřízena výměnou za nový přístroj dne 8.8.2013
Dne 29.10.2013 jsme uplatnili reklamaci č.774 s popisem závady:
Odpadlo víčko konvice.Praskly panty víčka.
Poznámka: Podotýkám, že k závadě došlo při běžném používání. Nebylo použito žádné násilí !!!
Dne 29.10.2013 nám reklamaci zamítli:Dnešním dnem jsme ukončili Vaši reklamaci č. 774, jedná se o Unold 18590.
Bohužel jsme nuceni Vaši reklamaci zamítnout z důvodu mechanického poškození, na které se záruka nevztahuje.
My si myslíme, že se jedná o nějakou konstrukční vadu, protože jsme žádné násilí nepoužili. Panty(z umělé hmoty¨) praskly při odskočení víčka po zmáčknutí uzavírací pojistky.
Rychlovarná konvice UNOLD 18590
Protože se jedná o již třetí závadu víčka, požadujeme vrácení peněz, nebo výměnu za jiný typ konvice, která by neměla takovéto problémy s víčkem konvice.
|
Tweet |
Pokud dojde k výměně, běží na výrobek dle § 627 odst. 2 nová záruční doba. Zároveň, pokud dojde k zamítnutí reklamace z důvodu mechanického poškození a kupující s takovým vyjádřením nesouhlasí, je třeba kontaktovat nezávislého odborníka, který by příčinu vady objektivně vyhodnotil.
Společnost ERGOCOM, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.