Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12055Divný pocit z telefonátu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2016, před 8 lety

Nikola Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi volalo číslo +420296508368, po divném hodně krátkém telefonátu jsem si vyhledala toto číslo a zjistila jsem hodně špatných recenzí tohoto čísla. A proto teď mám z toho špatný pocit. Paní se představila a něco rychle zkomolila ,což já myslela,že je to furt její jméno a poté se mě zeptala, jestli rozumím dobře a v té rychlosti jsem odpověděla ANO,protože mě ani tak nezajímalo její jméno ,ale co potřebuje. Teď jsem zjistila,že to asi byla chyba. Mám strach jestli něco tak rychle nenabídli a já souhlasila.Prosím Vás, co mám po tomto telefonátu dělat?! Aby mi nepřišlo nějaké placení, nebo nějaký dluhy.Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Aby z toho nevznikly nějaké dluhy či placení. Nic nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 16:20, před 8 lety

Pokud by byla smlouva prostřednictvím telefonu uzavřena (je možné, že spotřebitelka v rychlosti vyslovila souhlas s uzavřením smlouvy), má také právo od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitelka o tomto svém právu nebyla poučena nebo neobdržela-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů jí toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinna spotřebitelka zboží přebírat. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitelka nemohla být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitelka může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.