Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 18.8.2016 mi ráno od PPL přišla sms, že mi bude doručován balík mezi 14. a 16.h odpoledne. Čekám čekám a stále nic. Tak po 16h pánovi píšu sms (pan Hlavsa), kdy s balíkem přijede, pán odpověděl, že do hodiny balík doručí, no samozřejmě nikdo nepřijel. Následující den, tj. 19.8. přišla další sms, že mi bude balík OPĚTOVNĚ DORUČOVÁN!! Tak to jsem se opravdu zasmála.. nicméně ten den opět nikdo nepřijel. Další den, 20.8.v sobotu mi pán z PPL volá, že mi bude OPĚTOVNĚ DORUČOVÁN balík, že prý přijede, na to jsem mu řekla, že jsme na něj čekali ve čtvrtek, i v pátek a NIC a jelikož jsme byli v sobotu pryč, domluvili jsme se na doručení v pondělí 22.8., odpověděl jen "Jo dobře, nashle" a zavěsil. Každopádně v pondělí, úterý ani dnes ve středu se nikdo neozval, ani nic nepřivezl a samozřejmě telefon, nikdo nezvedá. A nehledě na to, že na stránkách společnosti PPL je uvedeno: Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - nemožnost zanechat oznámení. Tak to je opravdu sprosté! S Vašimi službami jsem velice nespokojená.
PPL - zboží v hodnotě 1579 Kč
Požaduji doručení balíku a vysvětlení proč jsou s doručením takovéto komplikace. Když už si od Vás tuto službu platím, tak také čekám, že mi bude zásilka řádně doručena a Vaši pracovníci budou svou práci a zákazníky respektovat a ne se chovat takto sprostě a lhostejně.
Očekávám omluvu odpovědného pracovníka a myslím si, že tito zaměstnanci nemají u této společnosti co pohledávat.
Cena za dopravu by měla být v tomto případě nulová, tohle od vás zákazník za dopravu, kterou si zaplatí vážně neočekává.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat problém s nevhodným chováním zaměstnanců, popřípadě neplnění jejich pracovních povinností přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.